Nowa kampania wizerunkowa funduszy PKO/Credit Suisse

– Celem kampanii jest wzmocnienie społecznej świadomości, że inwestowanie w fundusze PKO TFI, rozumiane długofalowo, jest korzystniejsze od lokat bankowych. Hasło „Inwestuj tam, gdzie wiesz” nawiązuje do charakteru naszej firmy, jako dostępnego, solidnego i bezpiecznego towarzystwa inwestycyjnego – podkreśla Paweł Klimiuk, Dyrektor ds. marketingu i PR w PKO TFI.

Kampanię reklamową zapoczątkowały dwa spoty reklamowe o długości 45 i 15 sekund, emitowane w stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, TVN 24 i Polsat. Lektorem i zarazem głównym aktorem filmu reklamowego jest Artur Żmijewski. Jego partnerką jest młoda i obiecująca aktorka Magdalena Czerwińska. Autor zdjęć to światowej sławy operator, Paweł Edelman, który nakręcił m.in. „Pianistę”, „Pana Tadeusza” i „Zemstę”. Muzykę skomponował laureat Oskara, Jan A.P. Kaczmarek.

Uzupełnienie kampanii będą stanowić ogłoszenia reklamowe w prasie codziennej i w tygodnikach oraz akcja reklamowa prowadzona w Internecie. Kampanię przygotowała agencja PZL, zaś pomysłodawcą i zarazem reżyserem filmu reklamowego jest Kot Przybora. Kampania rozpoczęła się 12 maja i potrwa do 24 czerwca br.