Nowa kampania wizerunkowa Grupy BPS

Ruszyła kampania wizerunkowa największej grupy banków spółdzielczych w Polsce – Grupy BPS.

Kampania pod nazwą „Grupa BPS – lider polskiej bankowości spółdzielczej” jest pierwszą w tym roku odsłoną kampanii promującej Grupę BPS i ma na celu:

1) zbudowanie wizerunku banków spółdzielczych z Grupy BPS jako banków, którym zaufały miliony klientów,
2) uświadomienie klientom, iż Grupa BPS jest liderem polskiej bankowości spółdzielczej.

Banki spółdzielczej zrzeszone z Bankiem BPS w Grupie BPS stanowią ponad 60% wszystkich banków spółdzielczych w Polsce. Działając w Grupie BPS lokalne banki spółdzielcze mają dostęp do najnowszych produktów i rozwiązań finansowych, dzięki czemu mogą oferować nowoczesne usługi bankowe po konkurencyjnych cenach. O atrakcyjności oferty banków spółdzielczych z Grupy BPS świadczy popularność, jaką cieszą się one wśród społeczności lokalnych.

Działając na rynkach lokalnych, banki spółdzielcze z Grupy BPS są bliżej swoich klientów, dlatego lepiej rozumieją ich potrzeby. Dzięki temu oferta banków z Grupy BPS dostosowana jest do zróżnicowania ekonomiczno-gospodarczego poszczególnych regionów kraju oraz do potrzeb różnych grup klientów.

Kampania trwać będzie od połowy września do połowy października 2009r. i będzie prowadzona w środkach masowego przekazu, tj. w TV, Internecie oraz prasie.

Spoty sponsorskie będzie można zobaczyć w TVP1, TV Polsat, TVP Info, TV Polsat News oraz w TVN 24.

Przekaz kampanii bazować będzie na motywie silnie promującym godło Grupy BPS oraz nasuwającym bezpośrednie skojarzenie z polskością.

Źródło: Bank BPS