Nowa kampania wizerunkowa Link4

Link4 wystartował z nową kampanią reklamową. Jej celem jest promocja wysokiej jakości likwidacji szkód świadczonej przez towarzystwo.

Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej główny przekaz oparty jest o wyniki niezależnego badania dotyczącego satysfakcji konsumentów z procesu likwidacji szkody przez ubezpieczycieli komunikacyjnych. Okazuje się, że spośród 12 analizowanych towarzystw, Link4 należy do najchętniej rekomendowanych przez klientów likwidujących szkody z ubezpieczenia AC. W badaniu tym Link4 uzyskał najwyższy wskaźnik rekomendacji.

Spot reklamowy pokazuje kierowców godzących się na likwidację szkód, z której nie są zadowoleni, a traktują to jako standard. Ich niepełną satysfakcję symbolizują wybrakowane samochody, które wyglądają jakby były naprawione, mimo iż na pierwszy rzut oka widać, że brakuje im jakiegoś elementu.
– W naszej najnowszej kampanii wizerunkowej zwracamy uwagę na ten istotny aspekt obsługi klienta przez ubezpieczyciela, którym jest proces likwidacji szkody. To właśnie jakość przebiegu tej procedury bardzo często jest dla klienta czynnikiem decydującym o późniejszym przedłużeniu współpracy z danym towarzystwem. W spocie reklamowym przypominamy jednocześnie wyniki niezależnych badań konsumenckich, z których wynika, że Link4 to najchętniej polecany przez klientów ubezpieczyciel w zakresie likwidacji szkód – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu i członek Zarządu Link4 TU S.A.

Kampanię przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Spot Link4 został wyprodukowany przez Redworks i wyreżyserowany przez Pawła Borowskiego. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. 30 oraz 15 sekundowy spot można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Źródło: Link4