Nowa kampania wizerunkowa TV Biznes

Celem kampanii jest wzmocnienie marki i pokazanie charakteru TV Biznes – telewizji przekazującej codziennie najważniejsze informacje ekonomiczno-polityczne istotne dla polskiej gospodarki, kursy i tendencje giełdowe, wydarzenia, rozmowy ze studia TV Biznes z analitykami, ekonomistami oraz politykami na aktualne, ważne tematy.

Ale TV Biznes to nie tylko gospodarka i polityka. Na antenie emitowane są również programy związane z tematyką e-biznesu czy program „Style i Biznes”, który z kolei poświęcony jest kreowaniu nowoczesnego wizerunku polskiego biznesmena – do tej pory wyemitowane zostały 3 odcinki tego programu, w których przedstawiono styl Henryki Bochniarz, Magdaleny Gessler oraz Wojciecha Kruka. TV Biznes to także tematy związane ze sztuką – w programie „Błękitna kropka” (skierowanym do środowiska polskiego biznesu), którego celem jest kreowanie nowoczesnego wizerunku polskiego biznesmena, przedsiębiorca ten staje się świadomym odbiorcą i współtwórcą rynku sztuki. W programie przybliżane są zagadnienia związane ze sztuką dawną i współczesną, informacje o wernisażach i wystawach.

Kampania „Liczą się pieniądze” swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TV Biznes), prasę codzienną (Puls Biznesu, Rynki Zagraniczne) magazyny (m.in. OZON, Wprost, Gazetę Małych i Średnich Przedsiębiorców), radio RMF oraz internet (wp.pl, bankier.pl, money.pl, medianews.com.pl)