Rozsypał się jesienny worek z kampaniami reklamowymi. Reklamy banków są we wszystkich mediach. I mowa tu nie tylko o największych graczach w tej działce – Banku BPH czy ING BSK. Ostatnio telewizję atakują także nowi gracze – Dominet Bank, Halogotówka (Sygma Bank), nie mówiąc o prasie – gdzie wypatrzyliśmy nawet reklamę kredytu gotówkowego bodaj Beneficial Polska (jednym słowem HSBC). Tak się nam zdaje, że znacznie lepsze od zakładanych wyniki BRE Banku, skłoniły zarząd do popuszczenia pasa i zwiększenia budżetu przeznaczonego na reklamę. Reklamuje się już nie tylko mBank, ale również MultiBank i poszczególne linie biznesowe BRE Banku. Ostatnio była duża kampania Private Bankingu, a wielkimi krokami zbliża się kampania oferty dla MSP. Szczegóły jak na razie owiane są tajemnicą, ale tym razem jesteśmy chyba trochę szybsi od Briefa i codziennych serwisów Pressa i MiM.
Kampania ma rozpocząć się już 14 listopada. Jako, że skierowana jest do sektora MSP (co w przypadku „dużego” BRE oznacza firmy z już konkretnymi obrotami), to i zapewne wybór mediów będzie dość specyficzny – ale z całą pewnością będzie to TVN24. Co jednak najważniejsze, reklama nowej oferty Banku wygląda dość… hmmmmm. Jakiego tu słowa użyć, może „smakowicie”?
Dotarliśmy do tzw. koncepcji kreatywnej reklamy telewizyjnej. Jak tak sobie na nią patrzymy, to wynika z niej, że idzie ona w kierunku głośnej swego czasu reklamy gdzie wykorzystano motyw z takiego jednego słynnego filmu – „Nagi instynkt”. Nam w każdym razie tamte nogi się bardzo się podobały. Fakt, że za diabła nie możemy sobie przypomnieć co wtedy reklamowano wskazuje, że tamten Bank chyba nie do końca osiągnął zakładany cel (chyba to były fundusze inwestycyjne…).
Czy tak też będzie w przypadku BRE Banku? Tego nie udało nam się niestety do końca dowiedzieć, bo zamiast odpowiedzi zostaliśmy zasypani lawiną pytań skąd to mamy. I jakoś nam nie uwierzono, że samo przyszło na skrzynkę pocztową i nie mamy bladego pojęcia od kogo, he, he.
W każdym razie dzielimy się tym co mamy. Na finał reklamy niestety pewnie przyjdzie nam poczekać do poniedziałku, ale wygląda na to, że warto. Mamy nadzieję, że wtedy Bank odkryje wszystko co ma do zaprezentowania… 🙂 Warto przy tym pamiętać, że o ile wiemy, to bodaj pierwsza kampania telewizyjna tej instytucji – wcześniej reklamowany w tym medium był tylko detal. Naczelny już zapowiedział, że otworzy sobie rachunek firmowy w BRE, bo na obsługę w Citigold (wszyscy oczywiście pamiętamy o tym, że zatrudniają m.in. byłe modelki?) go nie stać… 😉
Lektor: Jesteś właścicielem niewielkiej firmy? Oto Magda, Twój przyszły doradca w BRE BANKU.
Obraz: Profesjonalnie i atrakcyjnie wyglądająca doradczyni ze wszystkimi atrybutami profesjonalnego doradcy.
Lektor: MBA zrobiła w Londynie.
Obraz: Magda elegancko zdejmuje okulary.
Lektor: Doradztwo finansowe ma w małym palcu
Obraz: Magda zdejmuje marynarkę i zaczyna rozpinać koszulę
Lektor: A poza tym jest cierpliwa i….
Obraz: Coraz bardziej…