Nowa Kuchnia Polska w „Gazecie Wyborczej”

Sukces naszych poprzednich serii kulinarnych potwierdził ogromną popularność tematu wśród czytelników „Gazety Wyborczej”- stąd pomysł na cykl, który jest kontynuacją tematu, ale tym razem koncentruje się na kuchni polskiej – mówi o zeszytach Anna Bogdańska, dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej”.

Konwencja prezentacji przepisów w Nowej Kuchni Polskiej opiera się na cyklu spotkań kulinarnych: zaprosimy czytelników do polskich kuchni regionalnych, będą spotkania dla jaroszy i dla wielbicieli naleśników, spotkania dyplomatyczno-wytworne i spotkania kolorowe – dla kulinarnych estetów. Zdradzimy sekrety kulinarne Babci ale będziemy też pisać o zaskakujących nowinkach. Cała seria obejmuje ponad 800 sprawdzonych przepisów.

Nowością w porównaniu z poprzednimi seriami „Gazety” będzie sekcja poświęcona aranżacji stołu tworzona we współpracy z miesięcznikiem „Cztery Kąty”. Cykl redaguje Anna Wrońska. Za promocję dodatku odpowiada Joanna Batorska.

Kampania promocyjna obejmuje outdoor (AMS), telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVN 24, TVN STYLE), radio (PR1, PR3, Radio ZET, RMF FM, TOK FM, rozgłośnie Grupy Radiowej Agory), prasę Agory („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Cztery Kąty”, „Poradnik Domowy”, „Kuchnia”), portal Gazeta.pl. Media zaplanował dom mediowy Starlink. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa.