Nowa marka Konica Minolta obecna w Internecie

Wykonanie serwisu zlecono VENTI, z którą Konica Minolta współpracowała już przy realizacji innego projektu – lokalizacji serwisu poświęconego drukowi kolorowemu.

Tym razem przed zespołem VENTI postawiono zadanie stworzenia witryny, która nie tylko pozwoli na prezentację produktów marki CleverPress, ale również dostarczy potencjalnym klientom wiedzy na temat druku cyfrowego. Serwis skierowany jest przede wszystkim do osób, które miały już kontakt z marką CleverPress (np. na konferencji organizowanej przez Konica Minolta) i chcą pogłębić swoją wiedzę na temat produktów tej marki bądź dokonać zakupu.

Dzięki serwisowi internetowemu użytkownicy mają możliwość pobrania materiałów konferencyjnych, zapoznania się ze specyfikacją maszyn, przeczytania artykułów na temat druku cyfrowego oraz umówienia się na spotkanie z przedstawicielem Konica Minolta. Design serwisu oparto na żywej kolorystyce mającej kojarzyć się z wysoką jakością druku cyfrowego.

Realizacja serwisu www.cleverpress.pl jest częścią kampanii launchingowej produktów tej marki na rynku polskim, na którą złożyły się również: przygotowanie multimedialnej prezentacji produktów, opracowanie folderów informacyjnych oraz reklam prasowych. Firma VENTI zajęła się kompleksową obsługą tej kampanii