Nowa Nokia 6822 w rękach członków Club Nokia

Akcja „Zostań testerem Nokia 6822” ma na celu poznanie opinii pierwszych użytkowników nowego modelu na temat jego funkcjonalności oraz przydatności w biznesie. Testerzy zostaną wyłonieni spośród najbardziej lojalnej grupy posiadaczy produktów Nokia – członków Club Nokia. Organizowane przedsięwzięcie jest kolejnym po testach modelu Nokia 6260 projektem marketingowym, w którym właściciele telefonów Nokia mogą wpływać na rozwój nowych produktów firmy.

Nokia 6822 to telefon zaprojektowany z myślą o użytkownikach kładących szczególny nacisk na funkcje biznesowe komórki. Charakterystyczna dla tego modelu, pełna klawiatura QWERTY ułatwia wprowadzanie danych oraz korzystanie z wielu narzędzi niezbędnych do efektywnej komunikacji, m.in. mobilnej poczty elektronicznej, organizowania informacji osobistych czy przeglądarki internetowej xHTML. Nokia 6822 oferuje ponadto bezprzewodową łączność Bluetooth oraz aparat fotograficzny VGA.

Każdy posiadacz karty Club Nokia może starać się o udział w testach telefonu Nokia 6822. Wystarczy wejść na stronę www.nokia.com.pl/clubnokia, podać numer swojej karty klubowej, odpowiedzieć na kilka pytań i wypełnić formularz zgłoszeniowy. 50 osób wybranych przez Nokia do testów, po wypełnieniu szczegółowych raportów z użytkowania nowego telefonu przez co najmniej 30 dni, po zakończeniu akcji otrzyma model Nokia 6822 na własność. Zgłoszenia do udziału w testach można wysyłać ze strony internetowej Nokia do 20 czerwca br.

Jak stwierdza Artur Maćkowiak, Marketing Communication Manager, odpowiedzialny za działalność Club Nokia w Polsce „przygotowana akcja to dla nas unikatowa szansa pozyskania wielu cennych informacji od członków Club Nokia, którzy najlepiej znają faktyczny potencjał marki Nokia i jej produktów. Jednocześnie bardzo cieszymy się, że to właśnie Klubowicze, jako jedni z pierwszych osób w kraju, mogą przetestować telefon Nokia 6822.”

W tym roku członkowie Club Nokia mieli możliwość uczestniczenia w rożnych atrakcjach, przygotowanych specjalnie dla nich: zimą był to Club Nokia Snowboard Weekend – wyjazd na zawody snowboardowe organizowane w ramach Nokia Snowboard Cup 2005, a latem, podczas sportowo-muzycznej imprezy Nokia City Event, czekały na nich niespodzianki w specjalnej strefie Club Nokia Zone. Klubowicze korzystają również z licznych promocji w ramach programów partnerskich Club Nokia organizowanych wspólnie z takimi markami jak Reserved, Stena Line, Multikino, Helios czy Beverly Hills Video.

Club Nokia to społeczność fanów telefonów Nokia, która w Polsce zrzesza ponad milion Klubowiczów. Club Nokia istnieje od 1999 roku. Od roku 2003 zapisało się do niego 600 tysięcy osób. Dzięki Club Nokia użytkownik ma dostęp do specjalnych zniżek, usług i atrakcji dostępnych tylko dla Klubowiczów, co umożliwia mu pełne wykorzystanie możliwości swego telefonu.