Nowa odsłona aplikacji mobilnej Alior Banku

fot. Shutterstock

Alior Bank udoskonala kanały obsługi zdalnej. Korzystając z odświeżonej wersji Alior Mobile, użytkownik może w łatwy sposób spersonalizować wygląd ekranu głównego, dodać swoje ulubione skróty. To już kolejny krok w kierunku maksymalnej personalizacji rozwiązań skierowanych do klientów indywidualnych.

Jedną z aktualizacji jest nowy, odświeżony wygląd ekranu startowego. Zmienił się także sposób nawigacji po aplikacji. Użytkownik w łatwy sposób może przejść do zmiany jej wyglądu, poza produktem głównym zobaczyć nawet dwa produkty dodatkowe, a także skróty do najczęściej używanych przez siebie funkcji. Dzięki temu, najpopularniejsze opcje będą zawsze w zasięgu ręki.

– Bankowość mobilna pozwala zarządzać finansami z dowolnego miejsca, o każdej porze. Nic więc dziwnego, że klienci coraz częściej decydują się na korzystanie z Alior Mobile. Pod koniec ubiegłego roku nasza aplikacja obsługiwała już milion użytkowników. Wprowadzone zmiany to pierwszy krok w kierunku budowy inkluzywnej aplikacji mobilnej, której istotnym elementem jest hiperpersonalizacja wyglądu i treści. W nowej odsłonie klienci otrzymali odświeżony wygląd ekranu startowego oraz możliwość dodania ulubionych skrótów na pulpit. W kolejnych odsłonach będzie możliwość zarządzania rachunkami i widżetami z poziomu ekranu głównego. Zależy nam, aby korzystanie z Alior Mobile było jak najbardziej intuicyjne i bezpieczne, więc sukcesywnie wdrażamy kolejne usprawnienia – mówi Wojciech Dubiel, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Alior Mobile z Alior Banku.

Wszystkie najważniejsze funkcje dotyczące personalizacji zostały przeniesione do górnego menu. Z jego poziomu można dostosować układ aplikacji. W zakładce „Wygląd” klient może łatwo wybrać swój produkt główny, rachunek domyślny, widoczne na ekranie startowym skróty, zmienić motyw aplikacji lub tło ekranu. Oprócz tego może skorzystać z opcji, takich jak „Kontakt” i „Pulpit”, które zachowały swoje funkcjonalności.

W nowej wersji Alior Mobile, na ekranie startowym użytkownik zobaczy nie tylko produkt główny, ale również nawet dwie dodatkowe usługi, Aby odkryć tę funkcjonalność, wystarczy przesunąć kafel produktowy w lewo. Z poziomu głównego ekranu można ponadto wykonać najważniejsze czynności, takie jak przelew środków, spłata raty, kopiowanie numeru rachunku, ukrycie salda czy przejście do szczegółu produktów. Wśród nowych funkcji pojawiła się również możliwość samodzielnego wyboru najczęściej używanych skrótów i przypięcia ich do ekranu startowego, co pozwala na łatwiejszy dostęp. Alior Bank planuje dalszy rozwój aplikacji. W jej kolejnych odsłonach klienci będą mogli korzystać z takich opcji jak zarządzanie rachunkami i widżetami dostępnymi na pulpicie.

Źródło: Alior Bank