Comarch poszerza współpracę z Fortis Bank Polska. Rozwiązanie Comarch Commission & Incentive, które od ponad dwóch lat z powodzeniem wspiera zarządzanie strukturami i rozliczenia prowizyjne z zewnętrzną siecią sprzedaży w Fortis Bank Polska, objęło swoją funkcjonalnością partnerskie struktury sprzedażowe dawnego Dominet Banku.
Fortis Bank posiada jedną z najbogatszych na rynku ofert w zakresie personal i private banking. Dodatkowo specjalizuje się w bankowości korporacyjnej i obsłudze małych i średnich firm. Dominet Bank przed połączeniem z Fortis Bankiem specjalizował się w detalicznej bankowości masowej. Obydwa banki, Fortis Bank Polska i dawny Dominet Bank, zakończyły właśnie proces fuzji, co wiąże się z kilkukrotnym zwiększeniem liczby klientów.
Fortis Broker to wewnętrzna nazwa systemu prowizyjno-motywacyjnego Comarch. System został wdrożony w Fortis Bank w połowie 2007 roku i od tego czasu wspiera zarządzanie strukturami i rozliczenia prowizyjne z zewnętrzną siecią sprzedaży w Fortis Bank Polska.
Nowa wersja Comarch Commission & Incentive włącza w szeregi swoich użytkowników liczną grupę placówek franchisingowych dawnego Dominet Banku. Dzięki temu przedsiębiorcy prowadzący oddziały bankowe mogą za pomocą udostępnionego portalu przeglądać wyniki sprzedaży, realizację przydzielonych zadań, a także weryfikować przygotowane przez bank rozliczenia prowizyjne.
– Po dwóch latach doświadczeń z systemem jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanego przez nas wyboru. System działa sprawnie i stabilnie, a przede wszystkim bardzo ułatwia komunikację z rozległą siecią użytkowników w kwestii tak newralgicznej dla banku, jaką jest sprzedaż. Dzięki Fortis Broker nasi sprzedawcy są dobrze poinformowani o własnych wynikach i należnym wynagrodzeniu. Trudno dziś przeliczyć na pieniądze czas zaoszczędzony na wyjaśnieniach kwestii związanych z wystawionymi przez nas fakturami prowizyjnymi – mówi Janusz Stępień, Dyrektor Biura Integracji Systemów Informatycznych w Fortis Banku.
Comarch Commission & Incentive to dojrzałe i sprawdzone na rynku rozwiązanie, wykorzystywane dzisiaj w bankach i towarzystwach ubezpieczeniowych. O jego silnej pozycji na rynku finansowym decyduje bogata funkcjonalność, jasna wizja rozwoju produktu zgodna z potrzebami rynku oraz nowoczesna architektura.
Początki systemu związane były z przechowywaniem informacji o sieci sprzedaży i prostym naliczaniu prowizji. Rozwój systemu celnie trafił w budzące się potrzeby rynku finansowego, który zaczął szukać rozwiązań dających dużo większe możliwości. Comarch Commission & Incentive oferuje bogaty zakres algorytmów prowizyjnych, metod naliczania bonusów i monitorowania wyników sieci sprzedaży. Automatyzacja procesów back-office’owych, pozyskiwanie danych przez system i zarządzanie rozliczeniami zmniejsza obciążenie użytkowników czynnościami administracyjnymi. Znacznie obniża to koszt użytkowania systemu i poprawia efektywność pracowników banku.
Źródło: Comarch