Nowa odsłona easygo.pl

Największe zmiany na odświeżonej stronie easygo.pl dotyczą części prezentacyjnej i transakcyjnej. Nasze obserwacje, statystyki i wewnętrzne badania potwierdziły starą prawdę, że klient internetowy kupuje głównie oczami. Te przemyślenia zmobilizowały nas do przebudowania oferty tak, aby położyć większy nacisk na elementy graficzne. – komentuje zmiany na stronie Tomasz Domżalski, odpowiedzialny w easygo.pl za marketing.

Głównym elementem prezentacji każdej oferty są w tej chwili zdjęcia obiektu i regionu. Tuż obok zaprezentowane są wszystkie najważniejsze informacje o danej ofercie, a więc: nazwa imprezy, obiektu w którym docelowo się zatrzymamy, rodzaju wyżywienia, usytuowaniu hotelu względem plaży czy centrów rozrywkowych, formy dojazdu, terminów turnusów, przykładowe ceny za pobyt w wybranym okresie czasu i miejsce wylotu.

Poniżej znajdziemy pełne rozszerzenie wszystkich tych informacji, a także nowość nie spotykaną dotąd w krajowej sprzedaży turystyki online. Przebudowaliśmy naszą bazę w taki sposób, aby każdy klient jednym ruchem pomarańczowego suwaka mógł wybrać i zobaczyć wszystkie możliwe warianty długości imprezy turystycznej oraz ceny jakie przygotował dla niego organizator – dodaje Domżalski. Jak zapewniają przedstawiciele firmy do tej pory na polskim e-rynku nikt takiego rozwiązania nie zaproponował.

Od dziś każdy klient nie powinien mieć też najmniejszego problemu z poruszaniem się w części transakcyjnej. Przygotowany na górze okna ofertowego przewodnik poszczególnych kroków ułatwia i porządkuje przejście całej procedury. Podzieliliśmy pobyt klienta na naszej stronie na cztery proste kroki – informuje Marcin Kazieczko, odpowiedzialny za rozwiązania IT w portalu – W pierwszym klient wybiera ofertę, w drugim przygląda się zaznaczonej propozycji, w trzecim dokonuje intuicyjnie prostej rezerwacji, a w czwartym kończy całość procedury. Kolor pomarańczowy w górnym przewodniku informuje klienta, na którym etapie aktualnie się znajduje.

Do stałych elementów portalu dołączyła także nowa sekcja. Oferta Dla firm przygotowana została specjalnie z myślą o firmach poszukujących wyjazdów biznesowych, szkoleniowych, konferencyjnych, lojalnościowych i motywacyjnych. W stałej ofercie mamy przygotowanych kilkanaście propozycji pakietowych, ale misją tego działu jest tworzenie ofert indywidualnie szytych na miarę każdego grupowego klienta wyjaśnia Iwona Sokołowska, manager projektu.