Nowa odsłona eKonta i 500 zł zwrotu w kampanii reklamowej mBanku

Do końca maja potrwa promocja, dzięki której klienci otwierając eKonto mogą zyskać nawet 500 zł zwrotu. Oferta w tym tygodniu trafiła też do mediów. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet i outdoor.

Z początkiem marca mBank uprościł ofertę podstawowych rachunków. Nowi klienci zainteresowani standardowym ROR-em mogą teraz wybrać jeden z dwóch wariantów eKonta – z taryfą standard lub plus. A dzięki trwającej promocji, zakładając rachunek, zyskają nawet 500 zł zwrotu.

Premia zostanie wypłacona klientom, którzy aktywnie korzystają z konta. Wystarczy, że regularnie logują się do aplikacji mobilnej (pierwszy raz zalogowali się w ciągu doby od założenia rachunku, a później przynajmniej raz w miesiącu), płacąc kartą lub BLIK-iem miesięcznie wydają przynajmniej 250 zł i zasilają konto kwotą min. 1 tys. zł czyli np. na rachunek w mBanku trafia ich wynagrodzenie.

Ofertę promuje kampania reklamowa pod hasłem „Moc eKonta, 500 zł zwrotu”. Uzupełnieniem działań telewizyjnych i outdoorowych będą te prowadzone w internecie i radiu.

Spot znany jest już widzom z ubiegłorocznej, jesiennej odsłony kampanii. Produkcję zrealizowała firma Film Produkcja, kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.