Klienci Skandii od 30 kwietnia mogą korzystać z najnowszej wersji internetowej aplikacji sytemu transakcyjnego Multiporfel. Nowa odsłona serwisu to efekt współpracy z klientami, wysłuchania ich uwag oraz sugestii.
Zaprojektowane i zastosowane nowe funkcjonalności pozwalają na wygodne zarządzanie portfelem oraz szybkie dotarcie do istotnych informacji dotyczących transakcji. Wdrożone zmiany mają na celu zwiększenie funkcjonalności i intuicyjności serwisu.
Skandia w Polsce działa od 1999 roku oferując efektywne programy oszczędnościowe oparte o inwestycje w wyselekcjonowane fundusze inwestycyjne. Wśród klientów Skandii dużą grupę stanowią ludzie młodzi, aktywni zawodowo, traktujący internet i nowoczesne media jako codzienne narzędzie pracy oraz podstawowe źródło informacji. Toteż dzięki internetowym rozwiązaniom Skandii klient ma dostęp nie tylko do ogólnych informacji na temat firmy, oferty i wycen jednostek uczestnictwa funduszy, ale również do internetowego Multiportfela – indywidualnej polisy: do jej wartości, historii i do rejestru wszystkich wykonanych transakcji. Za pośrednictwem Internetu może również zmieniać strukturę inwestycji oraz parametry umowy.
Źródło: Skandia