Nowa odsłona kampanii MasterCard w Internecie

Dziś wystartowała nowa odsłona kampanii w Internecie przygotowana przez agencję Hypermedia Isobar. W ramach promocji loterii World MasterCard® Agencja stworzyła – na cele działań w social mediach – niestandardowe kreacje i interaktywne animacje z dźwiękiem dające wrażenie przebywania w podwodnym świecie.

Jedną z nowości na profilu MasterCard Polska na Facebooku jest aplikacja „Czym to się je?” – http://apps.facebook.com/czymtosieje/, która nawiązuje do idei kolacji w podwodnej restauracji i głównej linii kreatywnej kampanii. Aplikacja umożliwia użytkownikom sprawdzenie znajomości savoir vivre przy stole i zapoznanie się potrawami charakterystycznymi dla kuchni z Malediwów. Zdaniem użytkownika jest przyporządkowanie odpowiednich sztućców do 18 egzotycznych dań z regionu południowo wschodniej Azji. Menu powstało we współpracy z restauracją The Oriental z hotelu Sheraton. Znalazły się w nim, między innymi, takie specjały jak: grillowane przegrzebki w pieprzu cytrynowym z pomidorową salsą, homar na sałatce z liści pandanusa, kawior na tostach z białego pieczywa, ryba Sea Bass z mixem egzotycznych warzyw i cytryną, pikantna zupa Tom Kha Gai z kurczakiem i mlekiem kokosowym, czy grillowany tuńczyk złowiony w wodach Malediwów i podany w pistacjach.

Dodatkowo, w ramach kampanii Agencja zamieściła na profilu MasterCard Polska specjalną zakładkę, z której fani mogą pobrać gadżety typu podwodna tapeta, czy animowany wygaszacz ekranu.


 
Widoczną, podwodną metamorfozę przeszedł także kanał MasterCard Polska na YouTube – http://www.youtube.com/MasterCardPolska. Loteria i kampania promocyjna karty World MasterCard® potrwają do 30 września.

Za przygotowanie niestandardowych form promocji i aplikacji „Czym to się je?” oraz ich implementację na kanałach MasterCard Polska na Facebook i YouTube odpowiada agencja komunikacji Hypermedia Isobar, która w lutym 2011 dołączyła do grona agencji świadczących usługi interactive dla MasterCard w Polsce. Promocja loterii World MasterCard® to druga realizacja Agencji dla tego klienta.

Źródło: Hypermedia Isobar