Nowa odsłona kampanii promocyjnej Max Pożyczki z Mini Ratą

Do końca czerwca 2009 r. trwa nowa odsłona kampanii promocyjnej Max Pożyczki z Mini Ratą, wiodącego produktu consumer finance w ofercie PKO Banku Polskiego.

Główny przekaz komunikacyjny kampanii dotyczy raty w wysokości 44 zł dla pożyczki o wartości 2 000 zł. Nowa odsłona kampanii, która rozpoczęła się 18 maja br. wraz z promocją trwającą od marca mają charakter zintegrowanej kampanii marketingowej, która będzie trwała do końca czerwca 2009 r.

W nowej odsłonie kampanii wykorzystywane są następujące środki komunikacji:

W promocji wykorzystywane są także plakaty i ulotki w oddziałach banku.

Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Testardo Gram. Kampanię internetową przygotowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Agencje odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej

Agencja Testardo Gram powstała w 1990 roku i szybko zajęła pozycję jednej z trzech czołowych lokalnych agencji reklamy.  Agencja wielokrotnie potwierdziła swoją skuteczność w organizacji zarówno złożonych kampanii ATL, BTL i PR, jak też pojedynczych akcji specjalnych, eventów i promocji. Wykorzystując nowoczesne sposoby docierania do odbiorców, Testardo Gram obsługuje Klientów zarówno sieciowych, jak i lokalnych. Skuteczność działań Testardo znalazła swoje odzwierciedlenie w przyznanych nagrodach – agencja została wybrana przez tygodnik „Media & Marketing Polska” agencją reklamową roku 2006, a rok później uhonorowana statuetką Effie.

Agencja Hypermedia powstała w 1996 roku i była jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce. W 2005 roku Hypermedia weszły do Isobar, największej na świecie agencji w branży interaktywnej, będącej częścią Aegis Group. Hypermedia realizuje kompleksowe projekty dla firm będących liderami w swoich branżach, m.in. dla: PKO BP, Procter & Gamble, Reebok, Philip Morris.

Hypermedia była uznawana za najlepszą agencję interaktywną w latach: 2002, 2003. 2004 i 2005 – Impactor oraz w 2007 roku – Media i Marketing Polska oraz Mixx Awards.

ZenithOptimedia Group to wiodący dom mediowy na rynku polskim. Laureat wielu prestiżowych nagród i wyróżnień mediowych (m.in. Effie, Media Trendy, Agencja Roku w Polsce, rankingi RECMA). Zaufali mu liderzy rynków z wielu branż. Oprócz PKO BP jego klientami są m.in.: Grupa L`Oreal, Play/Netia, Grupa Żywiec, Toyota/Lexus, Totalizator Sportowy, Reckitt Benckiser, Cadbury Wedel, Grupa Maspex Wadowice, TVP. Roczne obroty ZenithOptimedia Group to ponad 2 miliardy PLN.
Źródło: PKO Bank Polski