Do końca czerwca 2009 r. trwa nowa odsłona kampanii promocyjnej Max Pożyczki z Mini Ratą, wiodącego produktu consumer finance w ofercie PKO Banku Polskiego.
Główny przekaz komunikacyjny kampanii dotyczy raty w wysokości 44 zł dla pożyczki o wartości 2 000 zł. Nowa odsłona kampanii, która rozpoczęła się 18 maja br. wraz z promocją trwającą od marca mają charakter zintegrowanej kampanii marketingowej, która będzie trwała do końca czerwca 2009 r.
W nowej odsłonie kampanii wykorzystywane są następujące środki komunikacji:
- telewizja – prezentowane są dwa rodzaje spotów reklamowych (30’’ i 15’’):
- spot 30’’ emitowany jest między 18 a 31 maja w: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TV4 i TVN7, TVN24 i w stacjach z pakietu AT Media,
- spot 15’’ emitowany będzie między 1 a 21 czerwca w: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TV4 i TVN7, TVN24 i w stacjach z pakietu AT Media
- internet – promocja prowadzona na największych portalach i serwisach internetowych, m.in.: w Onecie, Wirtualnej Polsce, Interii, Naszej-klasie, Google czy w komunikatorze gadu-gadu. Wykorzystane zostaną dwa rodzaje reklamy: promocyjna – w formie banerów, boxów, bilboardów i doublebilboardów, sprzedażowa – w formie kalkulatorów. Ponadto przeprowadzony będzie mailing dla posiadaczy darmowych skrzynek pocztowych na WP, O2, Interii i Onecie
- indoor – reklamy na drzwiach hipermarketów (TESCO, Kaufland, E. Leclerc, Billa) – montaż reklam rozpocznie się od 1 czerwca br.
- środki komunikacji miejskiej – oznakowanie autobusów i tramwajów w 9 największych miastach w Polsce – Warszawa, GOP (Górnośląski Okręg Przemysłowy), Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Lublin. Dodatkowo wewnątrz pojazdów objętych oznakowaniem umieszczone będą ramki z reklamą pożyczki. Czas trwania: od 25 maja do 30 czerwca 2009 r.
- oznakowanie witryn wybranych oddziałów PKO BP
- vinyle wielkoformatowe – 2 lokalizacje w centrum Warszawy
W promocji wykorzystywane są także plakaty i ulotki w oddziałach banku.
Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Testardo Gram. Kampanię internetową przygotowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.
Agencje odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej
Agencja Testardo Gram powstała w 1990 roku i szybko zajęła pozycję jednej z trzech czołowych lokalnych agencji reklamy. Agencja wielokrotnie potwierdziła swoją skuteczność w organizacji zarówno złożonych kampanii ATL, BTL i PR, jak też pojedynczych akcji specjalnych, eventów i promocji. Wykorzystując nowoczesne sposoby docierania do odbiorców, Testardo Gram obsługuje Klientów zarówno sieciowych, jak i lokalnych. Skuteczność działań Testardo znalazła swoje odzwierciedlenie w przyznanych nagrodach – agencja została wybrana przez tygodnik „Media & Marketing Polska” agencją reklamową roku 2006, a rok później uhonorowana statuetką Effie.
Agencja Hypermedia powstała w 1996 roku i była jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce. W 2005 roku Hypermedia weszły do Isobar, największej na świecie agencji w branży interaktywnej, będącej częścią Aegis Group. Hypermedia realizuje kompleksowe projekty dla firm będących liderami w swoich branżach, m.in. dla: PKO BP, Procter & Gamble, Reebok, Philip Morris.
Hypermedia była uznawana za najlepszą agencję interaktywną w latach: 2002, 2003. 2004 i 2005 – Impactor oraz w 2007 roku – Media i Marketing Polska oraz Mixx Awards.
ZenithOptimedia Group to wiodący dom mediowy na rynku polskim. Laureat wielu prestiżowych nagród i wyróżnień mediowych (m.in. Effie, Media Trendy, Agencja Roku w Polsce, rankingi RECMA). Zaufali mu liderzy rynków z wielu branż. Oprócz PKO BP jego klientami są m.in.: Grupa L`Oreal, Play/Netia, Grupa Żywiec, Toyota/Lexus, Totalizator Sportowy, Reckitt Benckiser, Cadbury Wedel, Grupa Maspex Wadowice, TVP. Roczne obroty ZenithOptimedia Group to ponad 2 miliardy PLN.
Źródło: PKO Bank Polski