Dziś rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Sygma Bonus promującej program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Kampania potrwa do 20 listopada, a 15-sekundowy spot pojawi się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, w tym również w kanałach tematycznych.
Wszystkie informacje na temat Sygma Bonus są dostępne na stronie internetowej stworzonej specjalnie na potrzeby programu – www.sygmabonus.pl.
Nowa kampania reklamowa Sygma Bonus ma na celu prezentację programu manifestującego strategiczną dewizę marki „Sygma Bank pomaga w zakupach”. Kampania ma również wspierać budowę rozpoznawalności marki Sygma Bank i programu Sygma Bonus.
Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii Sygma Banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki – koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelnej ekspozycji korzyści programu Sygma Bonus: możliwości skorzystania ze zniżek na zakupy w wielu sieciach handlowych oraz dodatkowych korzyści, dostępnych tylko dla uczestników programu (np. gorące oferty). Do uczestnictwa w programie wystarczy fakt użytkowania karty wydanej przez Sygma Bank, bez konieczności rejestracji danych, zakładania konta w programie, itd.
Podstawowe informacje o nowej kampanii reklamowej Sygma Banku:
Tytuł kampanii: „Sygma Bonus”
Klient: Sygma Bank
Przedstawiciele Klienta: Jean Remy Martinez – dyrektor marketingu , Marta Kamińska –zarządzająca Obszarem Marki i Badaniami Rynku
Agencja kreatywna: BNA
Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant, Marcin Zaborski – Senior Art Director
Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
Studio postprodukcyjne: BOX
Kompozytor: Olaf Deriglasoff
Dom mediowy: Easymedia
Media: TV – kanały ogólne i tematyczne
Źródło: Sygma Bank