Nowa odsłona procesów pożyczkowych w Banku Millennium

Bank Millennium odświeżył proces wnioskowania o produkty pożyczkowe zgodnie z podejściem omnichannel. O dodatkowe środki można wnioskować poprzez dowolny kanał w pełni zdalnie lub hybrydowo – online ze wsparciem pracownika infolinii lub placówki. Proces agreguje na jednym wniosku dotychczasowe opcje jak zdalna zgoda współmałżonka czy konsolidacja zewnętrznych zobowiązań, a wkrótce również np. rozwiązania ułatwiające dopasowanie kwoty pożyczki i wysokości raty do możliwości finansowych klienta.

Część klientów Banku Millennium może już pilotażowo korzystać z nowego procesu wnioskowania o produkty pożyczkowe. Wszystkie rodzaje elektronicznych wniosków – oparte o historię współpracy z bankiem lub wymagające potwierdzenia dochodu – zostały wkomponowane w jeden kompleksowy proces z licznymi dodatkowymi usługami.

Dzięki podejściu omnichannel, klient może zainicjować wniosek kredytowy w dowolnym kanale np. na infolinii banku czy w placówce i kontynuować go w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej, bez potrzeby wnioskowania od początku. Systemy zostały zaprojektowane w taki sposób, by kredytobiorca, niezależnie od tego, jaki kanał i rodzaj oferty kredytowej wybierze, miał wszędzie spójne doświadczenie i intuicyjne narzędzia pozwalające zawrzeć umowę bez potrzeby wychodzenia z domu.

Dodatkowo na wniosku dostępnym w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej zagregowane zostały wszystkie dodatkowe usługi, od dłuższego czasu systematycznie wprowadzane w procesach kredytowych banku jak;

Nowy proces będzie systematycznie udostępniany kolejnym grupom klientów. Dodatkowo, trwają prace nad wzbogaceniem wniosku o dodatkowe udogodnienia. W najbliższych tygodniach zostanie on rozbudowany o  symulację maksymalnej wysokości oferty dostępnej bez dodatkowych dokumentów.

W ramach działań omnichannel bank w ostatnim czasie wprowadził również możliwość zatwierdzania transakcji w placówkach z wykorzystaniem aplikacji mobilnej i możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego w systemie internetowym i aplikacji mobilnej.

Źródło: Bank Millennium