Nowa odsłona systemu na dziesiąte urodziny mBanku

Klienci mBanku sami zdecydują o wyglądzie stron transakcyjnych w serwisie internetowym mBanku. Już teraz mogą wybrać jedną z dostępnych szat graficznych, otrzymają też możliwość zaprojektowania własnej wersji. Wprowadzenie nowego layoutu systemu zbiega się z dziesiątą rocznicą powstania pierwszego w Polsce banku internetowego.

Możliwość indywidualnego dopasowania layoutu stron transakcyjnych pojawiła się 6 września. Użytkownicy mogą pozostać przy klasycznej kolorystyce serwisu lub wybrać całkowicie nową szatę graficzną. Ta ważna zmiana w identyfikacji wizualnej systemu mBanku została przygotowana w ramach obchodów 10. urodzin pierwszego w Polsce banku internetowego.

Personalizacja serwisu będzie dla internautów urozmaiceniem codziennych wizyt w banku. Aktywny klient mBanku loguje się do systemu nawet kilka razy dziennie – mówi Paweł Kucharski, dyrektor mBanku – Świętujemy dziesiąte urodziny i z tej okazji bank realizuje wiele działań związanych z innowacjami funkcjonalnymi i produktowymi. Obok czysto bankowych nowości i wydarzeń, organizujemy dla klientów eventy w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Wprowadzenie nowego layoutu serwisu to zachęta dla internetowych grafików. Planujemy zaprosić klientów do tworzenia kolejnych propozycji szaty graficznej w ramach urodzinowego konkursu – dodaje Kucharski

Klasyczna (niebiesko-żółta) szata graficzna systemu została poddana modernizacji, której głównym celem było dostosowanie serwisu do nowoczesnych monitorów o wysokiej rozdzielczości. Zmiany zaprojektowane zostały tak, aby były możliwie najmniej inwazyjne dla użytkowników przyzwyczajonych do funkcjonującej obecnie nawigacji i szaty graficznej. W porównaniu do poprzedniej wersji, w nowej zmieniono niektóre elementy graficzne, takie jak wypunktowania, czcionki czy kolory tła pod wyświetlanymi danymi.

Największą zmianą było jednak wprowadzenie zupełnie nowego layoutu z dominującym kolorem białym, stylistyką nawiązującego do stron informacyjnych mBank.pl. Zmiana ta jest także krokiem w kierunku dostosowania systemu transakcyjnego do wymagań estetycznych klientów. Zmiana oblicza serwisu transakcyjnego odbyła się we współpracy z klientami, zasiadającymi w mRadzie, którzy jako pierwsi mieli szanse zobaczyć i ocenić projekt.

Wdrożenie nowego layoutu serwisu zbiega się z 10. rocznicą powstania mBanku. Z tej okazji mBank w najbliższych tygodniach zaproponuje swoim Klientom wyjątkowy konkurs, w którym użytkownicy będą mogli sami zaprojektować kolejną szatę graficzną. O zwycięskim projekcie zadecydują sami Klienci. Konkurs zostanie ogłoszony zarówno w Polsce, jak i w Czechach i na Słowacji.

Źródło: mBank