Nowa oferta reklamowa portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wprowadził nową, zasięgową ofertę reklamową – Gazeta Communities.

Oferta ta, to ponad 120 mln odsłon banerów, billboardów lub brandmarków dostępnych w ramach serwisów typu communities (forum – ponad milion użytkowników miesięcznie, poczta, blogi). Wykorzystując tę ofertę, klient ma szansę dotrzeć do najaktywniejszych użytkowników portalu Gazeta.pl.

Gazeta Communities dostępna jest w dwóch wariantach. Pierwszy wariant zakłada osiągnięcie w krótkim czasie dużej liczby kontaktów z reklamą. Drugi – przewiduje, iż określoną reklamę użytkownik zobaczy tylko dwa razy.

Oferta ta umożliwia również zakup dużej liczby odsłon po specjalnie w tym celu skalkulowanej cenie (do 3 zł za 1000 odsłon). Realizacja kampanii odbywa się wyłącznie na stronach wchodzących w skład oferty.

Warunkiem skorzystania z Gazeta Communities jest zamówienie kampanii trwającej minimum tydzień.

Oferta Gazeta Communities została wprowadzana przez portal testowo do końca marca 2005. Jej celem jest pozyskanie dla portalu klientów, dla których najważniejszy jest niski koszt kontaktu z reklamą.

****

Portal Gazeta.pl (www.gazeta.pl ) został uruchomiony w lutym 2001 roku. Jest jednym z największych serwisów internetowych w Polsce. Oprócz na bieżąco aktualizowanych informacji z „Gazety Wyborczej” udostępnia duży wybór serwisów tematycznych, a także ogłoszeń (www.aaaby.pl ), bezpłatne konta poczty elektronicznej, wyszukiwarkę Altavista, katalog polskich stron WWW i fora dyskusyjne. Według badań NetTrack ponad 68% użytkowników portalu to osoby mające powyżej 24 lat. Użytkownicy portalu to z reguły osoby z wyższym wykształceniem – 56% – i dużymi możliwościami finansowymi. Należą do nich dyrektorzy, kierownicy, pracownicy umysłowi oraz osoby wykonujące wolne zawody.

Agora SA (www.agora.pl ), wydawca „Gazety Wyborczej”, jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Powstała w 1989 roku, od 1999 roku notowana na giełdach w Warszawie i Londynie. Jest właścicielem Art Marketing Syndicate (AMS), kluczowej firmy na polskim rynku reklamy zewnętrznej, 13 magazynów kolorowych, portalu www.gazeta.pl, serwisu ogłoszeniowego www.aaaby.pl oraz wydawcą bezpłatnego dziennika „Metro”. Grupa radiowa Agory liczy 29 radiostacji lokalnych (w tym 2 stowarzyszone) i 1 stację ponadregionalną.