Nowa oferta assistance umożliwia klientom ALD Automotive wybór jednej z ośmiu opcji. Cena każdej z nich zależy od długości okresu, w jakim klient może korzystać z samochodu zastępczego w razie kolizji, awarii lub kradzieży, a także od jego klasy i warunków jego wydania, określonych w umowie. Partnerem realizującym tę usługę w ramach wynajmu długoterminowego w ALD Automotive jest firma Europ Assistance. Wybór poziomu assistance pozwala dostosować ubezpieczenie do statusu pracownika, jak również do potrzeb firmy w zakresie nieprzerwanej działalności, w której samochód stanowi niezbędne narzędzie pracy.
Dodatkowo, klienci ALD Automotive mogą wybrać jeden z pięciu poziomów udziału własnego kierowcy w szkodzie. W zależności od wybranej wersji cenowej ubezpieczenia, użytkownik pokrywa maksymalnie do 2 tys. zł kosztów wynikłych ze szkody, którą spowodował. Wprowadzenie udziału własnego kierowcy do polityki flotowej umożliwia zmniejszenie składki ubezpieczeniowej. Co więcej, odpowiedni dobór poziomu udziału własnego w oparciu o analizę ryzyka wystąpienia szkód oraz ich wartości pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo i kulturę jazdy użytkowników.
„Dobór opcji assistance i udziału własnego w szkodzie dla każdego użytkownika z osobna umożliwia osiągnięcie znacznie wyższego niż dotychczas poziomu elastyczności usług. Co więcej, zastosowanie zróżnicowanych stawek pozwala firmom szukać dodatkowych źródeł oszczędności” – mówi Andrzej Sobczak, dyrektor operacyjny ALD Automotive Polska.
ALD Automotive oferuje ubezpieczenia w modelu biznesowym unikatowym na polskim rynku, w którym prawidłowość rozliczeń nadzoruje firma reasekuracyjna ALD Re Ltd., będąca w pełni własnością ALD International. Dzięki międzynarodowej współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym Chartis Europe ALD Automotive zapewnia atrakcyjną, kompleksową ofertę, obejmującą pełen zakres ubezpieczeń, w tym OC, AC i NNW.