Nowa Pani Domu – bogatsza, większa, w odmienionej szacie

Wydanie urodzinowe Pani Domu ukaże się w supercenie – numer 35/05 będzie kosztował mniej niż złotówkę. Do części nakładu dołączono film „48 godzin” z kolekcji Przeboje Wszech Czasów (w rolach głównych Eddie Murphy i Nick Nolte).

– Pani Domu od początku starała się nadawać ton segmentowi tygodników poradniczych. Wraz z jej pojawieniem się na rynku 11 lat temu pojawiła się również nowa jakość. Świeża i nowatorska koncepcja nowej Pani Domu to owoc wielotygodniowej wytężonej pracy redakcji tygodnika. Pani Domu to jeden z naszych najważniejszych magazynów i dlatego przewidujemy duże inwestycje w ten tytuł – mówi Marcin Biegluk, dyr. wydawniczy segmentu kobiecego i młodzieżowego Axel Springer Polska.

Relaunchowi tygodnika towarzyszyć będzie silna kampania wizerunkowa i produktowa w telewizji, radiu i prasie. Rozpocznie się ona 28 sierpnia i obejmie TV, radio, outdoor i tytuły własne Axel Springer Polska. Twarzą kampanii nowej Pani Domu jest młoda aktorka Barbara Kałużna. Kobiecy, optymistyczny spot będzie oparty na hicie „Venus” zespołu Bananarama. Pomysł kreatywny kampanii powstał w dziale promocji tytułów kobiecych Axel Springer Polska. Spot został zrealizowany we współpracy z domem produkcyjnym tps i reżyserem Cyprianem Olenckim.

Pani Domu od lat znajduje się na pierwszym miejscu w rankingu czytelnictwa tygodników kobiecych – czyta ją co trzecia Polka. Jest ulubionym tygodnikiem kobiet z wykształceniem średnim lub wyższym, a także tych mieszkających w miastach pow. 100 tys. mieszkańców*. Klienci reklamowi tygodnika dostrzegają nieustanny rozwój edytorski i graficzny, mający na celu ciągłe podwyższanie jakości oraz jak najlepsze dopasowanie do oczekiwań czytelniczek. W konsekwencji Pani Domu jest tytułem o dynamicznie wzrastających przychodach reklamowych (dynamika wzrostu na poziomie 9% – porównanie pierwszego półrocza 2005 do 2004)**.

*Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, VII 04 – VI 05, GC:

kobiety 15+, n=18 517; GC: kobiety 15+, wykształcenie średnie lub wyższe, n=10 216; GC: kobiety 15+, mieszkające w miastach pow. 100 tys. mieszkańców, n=5 900

**Źródło: Expert Monitor, przychody z reklamy komercyjnej i brandowej, I – VI 2005 vs I – VI 2004