Nowa pożyczka w Alior Banku – minimum formalności i niskie oprocentowanie

Alior Bank przygotował nową ofertę pożyczki gotówkowej, dzięki której nawet osoby po raz pierwszy ubiegające się o pożyczkę w Alior Banku poczują się tak, jak jego stali klienci. W ramach nowej oferty pożyczkę można otrzymać w trakcie jednej wizyty w oddziale, bez zaświadczeń o dochodach – wystarczy dowód osobisty. Dodatkowo jej oprocentowanie jest wyjątkowo niskie – w przypadku pożyczki do 15 tys. zł wynosi tylko 4,9%.


Klienci cenią sobie długoterminowe relacje z bankiem, ponieważ dzięki nim m.in. łatwiej wziąć pożyczkę. Alior Bank, wprowadzając nową ofertę, udowadnia, że nawet w nowym banku można poczuć się tak jak w swoim. Wszyscy klienci, zarówno nowi, jak i dotychczasowi, którzy obecnie nie mają pożyczki w Alior Banku, mogą ją otrzymać łatwo i szybko, a do tego na korzystnych warunkach.

Aby wziąć pożyczkę, wystarczy jedna wizyta w oddziale lub placówce partnerskiej Alior Banku. Nie potrzeba żadnych zaświadczeń o dochodach, wystarczy mieć ze sobą jedynie dowód osobisty. Bankier, w obecności klienta i po wyrażeniu przez niego odpowiedniej zgody, zweryfikuje niezbędne dane i przedstawi ofertę dopasowaną do potrzeb i możliwości klienta. Ten podczas jednej wizyty otrzyma decyzję kredytową, a jeśli będzie ona pozytywna, bank wypłaci pożyczkę nawet tego samego dnia.

Oprócz łatwego procesu ubiegania się o kredyt, klienci mogą również liczyć na niskie oprocentowanie. W przypadku pożyczki do 15 tys. zł wynosi ono tylko 4,9%. W ramach uproszczonej formuły można ubiegać się również o wyższą kwotę pożyczki – maksymalnie do 200 tys. zł.

Wprowadzeniu oferty produktowej towarzyszy intensywna kampania marketingowa w telewizji i Internecie. Spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, POLSAT, TVN) oraz w 115 kanałach tematycznych. Najnowszą reklamę można zobaczyć także na kanale Alior Banku na YouTube.

Działania w Internecie obejmą m.in.: działania zasięgowe, promocję w największych porównywarkach finansowych, a także kampanie mailingowe.