Nowa promocja i ofensywa reklamowa Zrzeszenia BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS nową odsłoną promocji „Pokochasz od pierwszego płacenia” przekonują klientów do płacenia telefonem. Za zakupy w kwocie minimum 100 zł kartą Mastercard dodaną do portfela elektronicznego (np. Google Pay, Apple Pay) można teraz odebrać 100 zł w programie Bezcenne Chwile w formie e-vouchera do znanych sklepów. Od początku sierpnia reklamy Zrzeszenia BPS wróciły też do telewizji klasycznej, można je też oglądać w telewizji adresowalnej i na YouTube.

– Druga połowa wakacji to w Zrzeszeniu BPS tradycyjnie już czas bardzo aktywny marketingowo. Po pierwsze wracamy z promocją organizowaną ekskluzywnie we współpracy z Mastercard. Obserwując trendy rynkowe wciąż widzimy duży potencjał w tokenizacji kart płatniczych, czyli dodaniu karty do cyfrowych portfeli i korzystania z mobilnych płatności. W naszej komunikacji przekonujemy klientów Banków Spółdzielczych i Banku BPS, że takie płatności są bezpieczne i wygodne, a proces dodawania karty do portfela cyfrowego łatwy i bezproblemowy. Dodatkowym motywatorem do spróbowania płatności telefonem jest nagroda: e-voucher na zakupy o wartości 100 zł. Jesteśmy przekonani, że kto raz zapłaci telefonem, ten od razu pokocha płatności mobilne. Z analizy danych transakcyjnych Mastercard wynika też, że wartość transakcji realizowanych portfelem mobilnym jest blisko o jedną trzecią wyższa niż w przypadku kart plastikowych. To pokazuje, że klienci częściej i chętniej płacą telefonem w porównaniu do swoich wcześniejszych nawyków zakupowych – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.

W materiałach promocyjnych Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS znalazły się nie tylko czytelne instrukcje dodawania kart płatniczych do cyfrowych portfeli, ale także szczegóły dotyczące ważnych dla klientów kwestii bezpieczeństwa, tj. zabezpieczania transakcji realizowanych telefonem, smartwatchem czy opaską generowanym losowo kodem (tokenem). Dzięki temu nikt nie pozna kodu CVC, a nawet numeru ich karty.

Aby odebrać nagrodę, wystarczy dodać swoją kartę Mastercard do wybranego portfela cyfrowego i zrobić zakupy na łączną kwotę minimum 100 zł płacąc telefonem, opaską lub zegarkiem.

Aktualnie klienci Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS mogą korzystać z następujących płatności mobilnych:
Google Pay, w tym dawny Fitbit Pay,
Apple Pay,
Xiaomi Pay,
Amazfit,
SwatchPAY.

Nagrodę – 100 zł w postaci e-vouchera – można odebrać w programie Bezcenne© Chwile m.in. na zakupy na Allegro, w sklepach Carrefour, RTVEuroAGD, Decathlon oraz na stacjach CircleK.

Promocja „Pokochasz od pierwszego płacenia” trwa od 1 sierpnia do 30 listopada 2024 r. Regulamin znajduje się na stronie https://mojbank.pl/wtelefonie.

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, kapitał zakładowy w wysokości 455 625 241.00 złotych, który został w pełni wpłacony.

Reklamy Zrzeszenia BPS wracają do telewizji

– Po trzech miesiącach przerwy wracamy z ofensywą reklamową w telewizji – to druga część naszych aktualnych działań marketingowych. W sierpniu i wrześniu widzowie zobaczą spoty produktowe promujące Loterię Spłacamy Twój kredyt, spot wizerunkowy Łączy nas więcej niż nam się wydaje oraz billboardy sponsorskie znane już bloków reklamowych emitowanych w pierwszym kwartale tego roku. Jesteśmy obecni w głównych stacjach telewizyjnych, a także w tzw. telewizji adresowalnej i na YouTube – dodaje Robert Szymański.

Telewizja adresowalna to połączenie tradycyjnej telewizji (pozwalającej na linearne oglądanie programów) ze streamingiem i VOD. Dla reklamodawców adresowalna telewizja oznacza możliwość dynamicznej podmiany reklamy w zależności od charakterystyki widza. Dzięki temu kampania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS może korzystać z geolokalizacji i personalizacji treści – klienci zobaczą w spocie nazwę banku działającego w danym regionie, a na mapie wskazane zostanie województwo. Analogiczne mechanizmy zastosowano w kampanii na YouTube, który obecnie przez rosnącą grupę oglądany jest właśnie na nowoczesnych telewizorach, może więc być traktowany jako kolejny „kanał” TV.

Źródło: Bank BPS