Wraz z nadchodzącą wiosną, w sieci restauracji KFC pojawiła się nowa oferta – Pocket Exotic. Jest to odpowiedź na duże zainteresowanie klientów grudniową promocją kanapki Pocket Classic (z pomidorami, grzankami i sosem Ceasar). W tym roku przygotowano jej egzotyczną wersję. W skład nowej kanapki wchodzi ananas, pięć rodzajów sałat i soczysty filet z piersi kurczaka. Całość włożono w poręczną „kieszonkę” z oryginalnej tortilli. Wszystkie składniki łączy sos słodko-kwaśny. Do „Pocketa” opracowano specjalne opakowanie, dzięki któremu można go wygodnie jeść nawet idąc ulicą. Równolegle z promocją nowego smaku Pocketa Exotic, do menu restauracji KFC na stałe powrócił Pocket Classic.
Promocyjna cena Pocketa Exotic to 7,49 zł. W zestawie Pocket Exotic Menu (kanapka Pocket Exotic, małe frytki, 0,4 l Pepsi) kosztuje 11,99 zł.
Kampania Pocket Exotic skierowana jest do wymagających osób, które cenią oryginalny smak, bogactwo warzyw i pożywność piersi kurczaka w słynnej panierce KFC. – informuje Ewa Miżejewska, Marketing Manager KFC. Założeniem wprowadzenia nowego smaku Pocketa jest utrzymanie stałego wzrostu sprzedaży w restauracjach sieci.
Kampanię wspierać będzie 4-tygodniowa reklama telewizyjna, emitowana w stacjach TVN7, TVPlus, TV4, Tele5 oraz kanałach tematycznych. 15 i 30-sekundowe spoty reklamowe są kontynuacją historyjki o parze młodych ludzi przedstawionych w codziennych sytuacjach życiowych. Tym razem widzimy dziewczynę – początkującego kierowcę oraz jej chłopaka w roli pasażera. Zmęczeni doskonaleniem nauki jazdy, postanawiają jechać do KFC, żeby zjeść coś „poruszającego”. Reklama podkreśla główne atuty nowego Pocketa Exotic: energetyczny kurczak, lekki, egzotyczny smak w praktycznej kieszonce. Wsparcie marketingowe obejmuje również wykorzystanie materiałów POS (plakatów, bannerów i standów) wewnątrz oraz na zewnątrz restauracji KFC. Na czas trwania promocji Pocket Exotic restauracje KFC zmieniły swój wygląd – nowe, żywe kolory, podwieszane pod sufitem ananasy i kasjerzy w zielonych koszulkach.
Koncepcję najnowszej kampanii promocyjnej opracowała firma Synergy Marketing Partners, która już od 4 lat odpowiada za wszystkie działania marketingowe dla marek KFC i Pizza Hut. Kreację opracowała agencja Red8.
Promocja zakończy się 17 kwietnia 2006 r.