Nowa przyszłość public relations instytucji finansowych

Profesjonaliści public relations sektora finansowego coraz częściej sięgają po narzędzia PR 2.0., które dają coraz większe możliwości w zakresie budowania prestiżu marki. Wykreowanie pozytywnego wizerunku instytucji finansowej w internecie to nowy i niezwykle obiecujący kierunek działań, który, aby mógł się powieść, wymaga wielu złożonych zabiegów. Trzeba być jednak niezwykle czujnym i dogłębnie poznać zarówno korzyści, jak i zagrożenia płynące z tego narzędzia, gdyż niewłaściwe dobranie środków może przynieść więcej szkody niż pożytku.

Na polskim rynku widać zaostrzającą się walkę o pozyskanie zarówno klientów, jak i kompetentnych pracowników, dlatego też instytucje finansowe kładą coraz większy nacisk na świadome korzystanie ze sponsoringu i działalności charytatywnej jako narzędzi komunikacji. Od pewnego czasu koncepcja CSR (Corporate Social Responsibility) cieszy się rosnącym zainteresowaniem w wielu branżach, w tym i w świecie finansów.

Jakie są najnowsze trendy działań PR świata finansów? Czy warto inwestować w najnowsze możliwości PR 2.0., czy iść w stronę marketingu zaangażowanego społecznie? Jakich narzędzi użyć, aby zdobyć przewagę na rynku? Na te wszystkie pytania odpowiedzą eksperci, zajmujący się od wielu lat PR, w tym także e-PR oraz CSR instytucji finansowych w Polsce i za granicą, podczas seminarium „Nowa przyszłość public relations instytucji finansowych”, które odbędzie się w Warszawie w dniach 3-4 grudnia 2008 roku.

Więcej informacji o semiarium: http://www.seminaria.gazetabankowa.pl/