Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

Dziś rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.

Najszybsi z nich, przy dobrych wiatrach, potrafią rozwinąć prędkość nawet 100 km na godzinę. Szybkość to również cecha aplikacji mobilnej Banku Millennium, która zapewnia wygodny dostęp do finansów i pozwala równie szybko wykonać wiele transakcji, np. płacić telefonem jak kartą i przelewać pieniądze z telefonu na telefon, bez konieczności posiadania numeru konta odbiorcy.

Aplikacja zapewnia dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie. Jest maksymalnie użyteczna i posiada szerokie możliwości personalizacji – można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb. A nowa, udostępniana klientom stopniowo, wersja aplikacji zapewnia całkiem nowe doświadczenia korzystania z internetowych usług bankowych. Do jej stworzenia zastosowano unikatowe na polskim rynku technologie (m.in. mikroserwisy) i wyjątkowy design. To bankowość nowej generacji.

Aplikacja pozwala na logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID. Można w niej znaleźć funkcję chatbota realizującego transakcje, z którym można rozmawiać w języku naturalnym podobnie jak z człowiekiem. Aplikacja mobilna Banku Millennium wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego z wykorzystaniem kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. Klienci mogą kupować za jej pośrednictwem bilety komunikacji miejskiej, płacić za parkingi, zaktualizować dane dokumentu tożsamości i dokonywać wielu innych czynności.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję  odpowiada Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.