Nowa reklama TV Banku Millennium „Fontanna di Trevi”

Rozpoczyna się emisja reklamy telewizyjnej, promującej możliwość zyskania do 360 zł po otwarciu Konta 360° lub Konta 360°Student w Banku Millennium. 

 

Od 2 września emitowany będzie nowy spot, w którym Radek Kotarski przypomina legendy związane z wrzucanymi do fontanny di Trevi monetami. Zwyczajowo turyści, by zapewnić sobie powrót do Rzymu, muszą wrzucić jedną monetę; dwie, by skutecznie się zakochać, a trzy by stanąć na ślubnym kobiercu. Od teraz powrót do Rzymu można sobie załatwić w zupełnie inny sposób. Wystarczy otworzyć Konto 360° za zero złotych, płacić kartą lub BLIK-iem i dostać 360 zł zwrotu – akurat na podróż do wiecznego miasta.

Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych telewizji i na YouTube.

Kreację nowego spotu przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.