Nowa reklama TV Banku Millennium”Go Dutch”

Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej, promującej wygodę korzystania z aplikacji mobilnej Banku Millennium.


Od najbliższego piątku emitowany będzie nowy spot wyjaśniający holenderskie pochodzenie zwyczaju dzielenia kosztów wspólnego rachunku. Anglicy podchwycili pomysł i wprowadzili do języka wyrażenie „to go Dutch”, oznaczające zrzucanie się przez kilka osób na wspólny rachunek tak, jak to czynią Holendrzy. Po angielsku „Dutch” znaczy holenderski. Jeśli ktoś nie ma akurat gotówki, może poprosić kolegę o zapłacenie, a potem zwrócić mu pieniądze przelewem na telefon. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Banku Millennium – wyjaśnia w reklamie Radek Kotarski.

Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych telewizji, w kinach i na You Tube.

Kreację nowego spotu przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.