Nowa reklama TV Konta Oszczędnościowego Profit w Banku Millennium

Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej, promującej nowe Konto Oszczędnościowe Profit w Banku Millennium.


Mówi się, że jeśli mężczyzna jako pierwszy prezent podaruje kobiecie bursztyn, zakończy się to ślubem. Bursztyn nosi w sobie historię, dlatego z czasem staje się coraz cenniejszy – jak dobrze ulokowane uczucie. Z oszczędzaniem jest podobnie – wyjaśnia w spocie Radek Kotarski – dobrze ulokowane pieniądze też zyskują na wartości. Dlatego warto otworzyć nowe Konto Oszczędnościowe Profit w Banku Millennium i zacząć pisać swoją historię.

Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.