Nowa rola i nazewnictwo Oddziałów BRE Banku

Choć zmiana nazewnictwa nie rodzi konsekwencji ani konieczności procesów dostosowawczych dla samych klientów banku (ani zawieranych przez nich umów), to istotnej zmianie ulega metodologia pracy Oddziałów i wdrażany model obsługi klientów. Obecnie Oddziały Korporacyjne BRE Banku kładą zdecydowany nacisk na partnerskie doradztwo oraz w pełni koncentrują się na procesie sprzedaży i obsługi klientów. Dzięki wydzieleniu – w skali całego banku – działań rozliczeniowych (tzw. back-office), Oddziały Korporacyjne zostały odciążone od zadań niezwiązanych bezpośrednio z biznesem. Dzięki temu zwiększono liczbę sprzedawców, co pozwoliło również podjąć działania na rzecz poprawy jakości obsługi firm. Funkcje rozliczeniowe przejęła zaś Centrala Banku i jej zamiejscowe jednostki back-office.

Nowa rola i nazewnictwo Oddziałów odzwierciedla zmiany, jakie zachodzą w ostatnich miesiącach w związku z wdrażaniem strategii BREaktywacji, czyli nowego modelu działania na rynku bankowości korporacyjnej. Założeniem strategii była poprawa wyników banku oraz udoskonalenie procesu obsługi klientów. W ramach implementowanego nowego modelu biznesu BRE Bank dokonał już resegmentacji klientów, a w Oddziałach skoncentrowano się na procesie sprzedaży oraz obsługi i doradztwa, w tym również dla klientów z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od jesieni ub.r. nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale każdy z klientów sektora MSP może liczyć na indywidualne konsultacje z doradcą klienta w Oddziałach Korporacyjnych banku oraz pomoc w skonstruowaniu optymalnego zestawu produktów.