Nowa strategia komunikacji GETIN Banku

„Nasz bank należy do najszybciej rozwijających się instytucji finansowych na rynku. W rankingu Rzeczpospolitej za zeszły rok awansowaliśmy o 4 miejsca zajmując 15 miejsce wśrod 50 największych banków w Polsce. Mamy ambicję by w ciągu następnych 2 lat znaleźć się w pierwszej dziesiątce. Nie uda nam się tego dokonać bez wsparcia marketingowego i długofalowej budowy wizerunku” – Powiedział Jerzy Prokopczak – Dyrektor Departamentu Marketingu i PR GETIN Banku – „Nasze nowe kampanie mają charakter sprzedażowy, ale jednocześnie zdecydowaliśmy się zawrzeć w nich elementy wizerunkowe. Twarzą GETIN Banku został aktor -Piotr Fronczewski. Zdecydowaliśmy się na angaż jednego z najlepszych i najpopularniejszych polskich aktorów, bowiem wierzymy, że jego osobowość i pozytywne skojarzenia jakie budzi, przełożą się na rozpoznawalność naszej marki.”

W pierwszym spocie Pan Piotr doradza sąsiadowi w sprawie założenia lokaty, w kolejnych poznawać będziemy kolejne bliskie mu osoby.

„Nasze reklamy utrzymane są w spokojnej i rodzinnej atmosferze. Chcemy by były proste, tak samo jak prosta i przejrzysta jest nasza oferta.” – mówi Jerzy Prokopczak. – „Kwintesencją nowego wizerunku banku jest nowowprowadzany przez nas claim – „Wystarczy wejść” do GETIN Banku by założyć najskuteczniejszą lokatę, by szybko i sprawie otrzymać kredyt, by otrzymać kartę kredytową czy wreszcie skredytować zakup samochodu.” – dodaje.

Pierwszy etap kampanii będzie widoczny w mediach do przez cały maj i obejmować będzie spoty telewizyjne, radio, internet oraz outdoor. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, eksponowane w oddziałach GETIN Banku.

Przedmiotem kolejnego etapu kampanii będa kredyty gotówkowe. Forma graficzna, jak i przekaz uytrzymane będą w podobnej do pierwszego spotu konwencji.

Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa EP Creative Services, spoty telewizyjne i radiowe zaplanował dom mediowy – MediaVest (członek Grupy Starcom).

Wsparciem dla sieci sprzedaży GETIN Banku będzie uruchomiona od początku kampanii infolinia: 0 801 131 131.