Nowa strategia komunikacyjna Krüger Polska w Internecie

Podstawowym założeniem w trakcie budowy serwisu było oparcie go o przejrzysty podział na autonomiczne profile: dla konsumentów i partnerów biznesowych. Stronę wizualną, nawigację oraz narzędzia do zarządzania treścią zaprojektowała Agencja Infinity Group. Kolejnym planowanym etapem działań jest rozwój serwisu w kierunku funkcjonalności portalu korporacyjnego. Było to kolejne wdrożenie Agencji dla firmy Krüger, z którą współpraca trwa już od ponad 3 lat.

Idei stworzenia nowego serwisu korporacyjnego przyświecało różnicowanie przekazu w zależności od charakteru odbiorcy, z uwzględnieniem jego indywidualnych oczekiwań. Stąd pomysł budowy strony www.kruger.pl w formie dwóch samodzielnych sekcji o profilach konsumenckim i biznesowym, dzięki czemu Krüger przekazuje informacje pożądane przez konkretnego odbiorcę. Elementem wyróżniającym sekcję przygotowaną z myślą o konsumencie jest nowy, odbiegający od „tradycyjnego” kategoryzowania całej oferty, wizerunkowy sposób przedstawienia informacji

o produktach. Forma i sposób prezentacji odbywa się m.in. poprzez odwołanie się do stylu życia odbiorcy, reprezentowanych przez niego wartości. Ułatwia to klientowi zapoznanie się z ofertą produktową firmy Krüger z perspektywy zaspokojenia własnych potrzeb.

Mówi Alina Mrozek kierownik marketingu w Krüger Polska: „Dążymy do tego, aby naszą najmocniejszą stroną było nieustanne otwarcie na potrzeby klienta oraz zaspokajanie jego najbardziej wyszukanych wymagań. Stąd konieczność zbudowania serwisu umożliwiającego nam bezpośredni kontakt z klientem. Agencja Infinity Group dokonała wnikliwej analizy potrzeb i oczekiwań oraz stworzyła strategię działań związanych z tworzeniem nowej strony internetowej. Oprócz zadań czysto informacyjnych portal służy nam również jako nowoczesne narzędzie do prowadzenia badań rynku w zakresie zadowolenia i oczekiwań naszych klientów. Serwis posiada bowiem funkcje interaktywnej komunikacji ze środowiskiem zewnętrznym zarówno indywidualnym, czyli konsumenckim, jak i biznesowym, co w branży firm FMCG jest w dzisiejszych czasach niezbędne”.

Infinity Group udostępniła autorski system do zarządzania treścią IG eContent. Dzięki temu pracownicy firmy Krüger mogą we własnym zakresie zarządzać publikacją treści w serwisie.

Informacja o Krüger Polska Sp. z o.o.

Krüger Polska to jedna z wiodących firm na polskim rynku spożywczym, specjalizująca się w produktach typu instant. Firma obecna jest na polskim rynku od 10 lat. Obecnie Krüger należy do największych producentów napojów instant oraz witamin musujących. Od samego początku Krüger Polska wykorzystuje międzynarodowe doświadczenie koncernu Krüger GmbH i obowiązujące w nim standardy w zakresie technologii i kontroli produkcji. Niezależnie od produkcji opartej na postawie licencji niemieckich, kierując się potrzebami polskiego rynku i gustami polskich klientów, Krüger Polska opracowuje własne, oryginalne receptury. Od 1 kwietnia 1998 Krüger GmbH roku jest również właścicielem firmy Ludwig Schokolade jednego z największych producentów wyrobów czekoladowych. Od 2000 roku firma posiada certyfikowany system Analizy Zagrożeń

i Krytycznych Punktów Kontroli – HACCP.

Informacje o Infinity Group

Infinity Group pomaga dużym i średnim firmom w realizacji złożonych procesów marketingowych. Agencja łączy nowoczesne technologie informatyczne z merytoryczną wiedzą z zakresu współczesnych technik marketingu, kreacji i zachowań konsumentów. Infinity Group jest autorem platformy informatycznej eRelations, na bazie której wdraża rozwiązania zorientowane na procesy marketingowe. Firma kładzie szczególny nacisk na wykorzystanie Internetu i usług mobilnych.

Do grona klientów Infinity Group należą m.in. Nordea TUnŻ, PTC Era, Polkomtel, Cadbury Wedel, Castorama, Krüger Polska, Premium Club, Związek Banków Polskich, Polsko Arabska Izba Gospodarcza.