Nowa strategia Pocztowego

Bank planuje dotrzeć z prostymi usługami tam, gdzie nie były one do tej pory obecne. – Mamy nadzieję, że jeszcze w sierpniu podpiszemy umowę o współpracy w oferowaniu usług bankowych na poczcie w nowej formule. Chcemy, by docelowo w większości urzędów pocztowych było okienko Pocztowego, w którym byłaby dostępna podstawowa oferta banku, także kredyty. Naszą ambicją jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi, dlatego ważnym elementem są szkolenia pracowników poczty – tłumaczy Piotr Kamiński.

Na reorganizację i wzmocnienie części detalicznej bank wyda w początkowym okresie około 20 mln zł. Reorganizacja ruszy na dobre w przyszłym roku. Zmieni się logo banku widoczne w 71 placówkach (18 oddziałach i 53 POK-ach) oraz w okienkach na poczcie. Jeszcze w tym roku bank chce uruchomić elektroniczny kanał dostępu do kont osobistych, tak aby na początku 2007 roku wszystkie rachunki mogły być obsługiwane przez internet.

Jednocześnie Pocztowy zacieśnia współpracę z PKO BP. Już wkrótce zaoferuje produkty spółek grupy PKO BP, m.in. jednostki funduszy inwestycyjnych, kredyty hipoteczne i karty kredytowe. Docelowo produkty PKO BP mogą trafić do placówek Poczty, a więc sieci ponad 5 tys. placówek – czytamy.