Nowa strategia rozwoju Dominet Banku czeka na akceptację

„Dokument przygotowany przez ekipę Jacka Obłękowskiego, nowego prezesa banku, jest gotowy. Teraz czeka na akceptację belgijskiego inwestora. Jeśli nie będzie większych zastrzeżeń, powinien zostać zatwierdzony już w sierpniu.

[…] Jedną z ważniejszych rzeczy dla banku będzie rozwój sieci. Obecnie ma około 180 placówek (licząc razem z punktami kredytowymi). W kilka lat ich liczba ma wzrosnąć kilkakrotnie. Podobnie jak obecnie, będą to placówki własne oraz franczyzowe. Do tego spółka ma rozwijać kanały elektroniczne, a także zwiększyć współpracę z pośrednikami finansowymi.” – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

„Dominet ma także wyjść z niszy rynkowej, czyli z kredytów samochodowych i konsumpcyjnych. Nacisk zostanie położony na najbardziej popularne produkty, czyli karty kredytowe (bogaty zestaw dla różnych grup klientów) i kredyty hipoteczne. Trwa ustalanie, czy będą one udzielane tylko w złotych, czy również we frankach szwajcarskich. Do tego dojdą konta, kredyty gotówkowe i produkty oszczędnościowe. Bank już dziś zaprezentuje pięć kont skierowanych do różnych segmentów klientów oraz wysokooprocentowane lokaty. Oprócz detalu bank wejdzie również na rynek firm […].” – czytamy dalej.

Działalność Dominet Banku koncentruje się na obsłudze klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. W jego ofercie znajdują się rachunki oszczędnościowe, lokaty, fundusze inwestycyjne, kredyty gotówkowe. Bank posiada obecnie 180 punktów oferujących produkty i usługi finansowe. Do końca 2007 roku planowane jest zwiększenie liczby placówek partnerskich do 200 i uruchomienie 130 agencyjnych punktów kredytowych.

Więcej na temat w „Pulsie Biznesu”.