Nowa strona i profil na Facebooku dla klientów konta mobilnego Avocado

Od 5 czerwca klienci konta mobilnego Avocado mają do dyspozycji nową stronę internetową oraz profil w serwisie społecznościowym Facebook.

Celem twórców nowej odsłony internetowej było stworzenie serwisu jak najbardziej przyjaznego użytkownikowi oraz prezentującego w przystępny sposób najważniejsze informacje dotyczące konta mobilnego Avocado. Dzięki położeniu dużego nacisku na warstwę graficzną, w tym zawartych na stronie instrukcji korzystania z kluczowych funkcjonalności konta, witryna zyskała na przejrzystości i będzie jeszcze bardziej przydatna użytkownikom poszukującym informacji na temat usług dostępnych w ramach pakietu.

Do dyspozycji internautów został oddany m.in. kalkulator, pozwalający na obliczenie kwot, które można zaoszczędzić na rachunkach telefonicznych w sieci Plus korzystając z mobilnego konta Avocado.

– Uruchomienie nowej strony internetowej poprzedziliśmy analizą preferencji naszych klientów, tak aby jak najlepiej dopasować produkt do ich potrzeb. Z uzyskanych danych wynika, że witryna Avocado zyskała największą popularność wśród osób młodych, dla których internet stanowi główne źródło pozyskiwania informacji, którzy chętnie korzystają z usług elektronicznej bankowości i mają duże oczekiwania wobec ofert usług finansowych. Nowa odsłona strony m-avocado.pl odpowiada na te oczekiwania – posiada nowoczesną stylistykę, funkcjonalną nawigację i przydatne narzędzia. Jesteśmy pewni, że dzięki nowej szacie graficznej strona będzie jeszcze bardziej przystępna i przejrzysta – powiedział Tomasz Sękalski, prezes zarządu Polkomtel Business Development.

Uruchomieniu odświeżonej strony internetowej towarzyszy premiera fanpage w serwisie społecznościowym Facebook. Profil marki będzie stanowił interaktywną platformę wymiany informacji na temat pakietu Avocado. Za jego pośrednictwem internauci uzyskają aktualne informacje dotyczące oferty Avocado oraz wiadomości na temat dostępnych promocji i nowych produktów. Fanpage umożliwi aktywną wymianę opinii na temat pakietu Avocado pomiędzy jego użytkownikami. Fani strony będą również zapraszani do udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.

Na czerwiec zaplanowana została także internetowa kampania bannerowa, której celem jest promocja nowych usług oraz oszczędności razem z Avocado. Reklamy konta mobilnego pojawią się już niedługo w największych ogólnopolskich serwisach informacyjnych, takich jak: WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl.

Źródło: Polkomtel sp. z o.o.