Nowa strona internetowa eurobanku

eurobank

eurobank uruchomił całkowicie odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Użytkownicy odkryją w nim m.in. prostszą nawigację i specjalne filtry, które pozwolą im szybciej dotrzeć do poszukiwanych produktów.

Nowa strona internetowa www.eurobank.pl to efekt prac specjalistów z eurobanku wspólnie z partnerami z firm IDEACTO odpowiedzialnymi za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media. Zmiany zostały poprzedzone badaniami zachowań internautów.

– Podczas prac nad nową stroną internetową skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie jej funkcjonalności. Chcemy, by była możliwie najbardziej przyjazna dla użytkownika – podkreśla Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu eurobanku.

Do realizacji nowego serwisu eurobanku wykorzystano produkt firmy Blue Services – Blue Booster – platformę do kompleksowej obsługi klienta w kanale cyfrowym. Obejmuje ona prezentację firmy, oferty oraz sprzedaży produktów z jednoczesną weryfikacją wiarygodności klienta. Moduł CMS wykorzystany w tym projekcie jest kolejnym – po wdrożeniu w kwietniu tego roku wniosku o kredyt gotówkowy – rozszerzeniem użycia platformy Blue Booster w eurobanku.

Oto najważniejsze zmiany, które zostały wprowadzone na stronie eurobanku:

Obecne zmiany to nie koniec prac nad odświeżeniem strony internetowej eurobanku. W najbliższych miesiącach będą trwały prace nad dalszą poprawą jej funkcjonalności.