Nowa strona pozostaje w spójności z koncepcją obecności całej Grupy ING w jednym miejscu. Jednak potrzeby obecnych użytkowników strony spowodowały, że prezentacja poszczególnych spółek ING oraz ich oferty została pogrupowana w oddzielne podserwisy.
Co nowego na nowej stronie ING Nationale-Nederlanden?
• Szata graficzna – spójna ze stylistyką Grupy ING, w szczególności z nowymi stronami ING Banku Śląskiego (wkrótce również innych firm ING), ma zapewnić stronie lekkość i przejrzystość oraz poczucie obecności na stronach jednej instytucji finansowej bez względu na to, informacji o jakich produktach poszukujemy
• Prezentacja oferty ING N-NP – przedstawiona została w podziale na 3 grupy: ubezpieczenia, emerytury, inwestycje
• Uproszczona nawigacja – menu główne z lewej strony oraz dodatkowe menu dodatkowe poziome na górze strony pod logo, zapewnić ma łatwość dotarcia do poszukiwanych informacji
• Przeredagowane treści – większość opisów została skrócona i zaprezentowana w sposób bardziej czytelny i przejrzysty, więcej wypunktowań zamiast długich jednolitych tekstów
• Biuro prasowe – to nowość na stronach ING N-NP, sekcja skupia informacje poszukiwane często przez dziennikarzy oraz umożliwia łatwy kontakt z Rzecznikiem prasowym. Ponadto umożliwia szybkie dotarcie do takich ciekawych miejsc w serwisie jak Galeria Sztuki ING, Akademia Dziennikarska Ubezpieczeniowo-Finansowa, informacje o kampaniach reklamowych ING N-NP (wraz z przykładowymi filmami i kreacjami) itp.