Nowa strona logowania do bankowości internetowej ING Business

fot. Lukas Davidziuk, Shutterstock

ING udostępnił klientom korporacyjnym nową stronę logowania do bankowości internetowej ING Business. Zmienił się adres logowania, sposób wprowadzania hasła i wygląd strony dla użytkowników korzystających z metody opartej o login, hasło i SMS. Od tej pory użytkownicy wpisują pełne hasło zamiast jego wybranych znaków.

Nowa strona jest responsywna i dopasowuje się do każdego rozmiaru ekranu. Dzięki odpowiednio dobranej czcionce jest czytelna przy każdym oświetleniu i przyjazna dla osób, które mają trudności ze wzrokiem. Nowe logowanie jest w pełni dostępne dla osób niedowidzących i niewidzących – spełnia wytyczne WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA. Treści zostały napisane zgodnie z zasadami prostego języka, czyli jasno i zrozumiale. Wraz z powyższymi zmianami użytkownicy zyskali możliwość zdalnego odzyskania hasła i loginu.

– Zmiany, które udostępniliśmy są odpowiedzią na potrzebę uproszczenia sposobu logowania do aplikacji, którą zgłaszali nam nasi klienci. Zostały wypracowane wspólnie z nimi w czasie projektowania nowej strony. Teraz logowanie jest łatwiejsze i szybsze, ale równie bezpieczne. Uprościliśmy sposób wprowadzania hasła i autoryzację przez sms i aplikację mobilną. Zadbaliśmy o to, by nowa strona logowania była wygodna w użytkowaniu i dostępna dla każdego, na każdym urządzeniu. Mamy nadzieję, że zmiany spotkają się z pozytywnym odbiorem ze strony naszych klientów – powiedziała Joanna Więcek-Sitek, dyrektor Tribe’u Global Business Banking Digital Platform.

Nowa strona logowania dla metody login, hasło i SMS znajduje się pod adresem: https://ingbusiness.pl/gib/login. Aby zmienić sposób wprowadzania hasła należy wejść na nową stronę, zalogować się i kliknąć „zmień teraz”, następnie wprowadzić hasło i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Potem wystarczy zatwierdzić nowe hasło kodem SMS. O szczegółach nowego logowania klienci są informowani w systemie ING Business.

Użytkownicy logujący się za pomocą aplikacji mobilnej nadal mogą z niej korzystać. Nowością jest uproszczenie aktywacji aplikacji mobilnej – teraz większość klientów może przejść cały proces korzystając wyłącznie z telefonu.

Dotychczasowy adres serwisu transakcyjnego będzie przekierowywał do nowego adresu.

Źródło: ING