ING udostępnił klientom korporacyjnym nową stronę logowania do bankowości internetowej ING Business. Zmienił się adres logowania, sposób wprowadzania hasła i wygląd strony dla użytkowników korzystających z metody opartej o login, hasło i SMS. Od tej pory użytkownicy wpisują pełne hasło zamiast jego wybranych znaków.
Nowa strona jest responsywna i dopasowuje się do każdego rozmiaru ekranu. Dzięki odpowiednio dobranej czcionce jest czytelna przy każdym oświetleniu i przyjazna dla osób, które mają trudności ze wzrokiem. Nowe logowanie jest w pełni dostępne dla osób niedowidzących i niewidzących – spełnia wytyczne WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA. Treści zostały napisane zgodnie z zasadami prostego języka, czyli jasno i zrozumiale. Wraz z powyższymi zmianami użytkownicy zyskali możliwość zdalnego odzyskania hasła i loginu.
– Zmiany, które udostępniliśmy są odpowiedzią na potrzebę uproszczenia sposobu logowania do aplikacji, którą zgłaszali nam nasi klienci. Zostały wypracowane wspólnie z nimi w czasie projektowania nowej strony. Teraz logowanie jest łatwiejsze i szybsze, ale równie bezpieczne. Uprościliśmy sposób wprowadzania hasła i autoryzację przez sms i aplikację mobilną. Zadbaliśmy o to, by nowa strona logowania była wygodna w użytkowaniu i dostępna dla każdego, na każdym urządzeniu. Mamy nadzieję, że zmiany spotkają się z pozytywnym odbiorem ze strony naszych klientów – powiedziała Joanna Więcek-Sitek, dyrektor Tribe’u Global Business Banking Digital Platform.
Nowa strona logowania dla metody login, hasło i SMS znajduje się pod adresem: https://ingbusiness.pl/gib/login. Aby zmienić sposób wprowadzania hasła należy wejść na nową stronę, zalogować się i kliknąć „zmień teraz”, następnie wprowadzić hasło i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Potem wystarczy zatwierdzić nowe hasło kodem SMS. O szczegółach nowego logowania klienci są informowani w systemie ING Business.
Użytkownicy logujący się za pomocą aplikacji mobilnej nadal mogą z niej korzystać. Nowością jest uproszczenie aktywacji aplikacji mobilnej – teraz większość klientów może przejść cały proces korzystając wyłącznie z telefonu.
Dotychczasowy adres serwisu transakcyjnego będzie przekierowywał do nowego adresu.
Źródło: ING