Nowa strona mBanku

mBank po raz kolejny odświeżył swoją stronę internetową. Wprowadzone w poniedziałek zmiany dotyczą zarówno witryny głównej, podstron informacyjnych, jak i serwisu mCAFE oraz niektórych serwisów tematycznych- np. stron poświęconych imprezie: 3 mBank Łódź Maraton. Pozostałe strony funkcjonujące w ramach serwisu mBanku będą sukcesywnie uaktualnione. Nowością w nawigacji jest możliwość przejścia do odrębnych stron poświęconych ofercie dla klientów indywidualnych i firmowych. Warto tutaj przypomnieć, że jakiś czas temu mBank zapowiadał gruntowne odświeżenie oferty dla mikroprzedsiębiorców.

Wyróżnikiem strony wciąż pozostaje pasek prezentujący poszczególne grupy produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozostała część strony głównej podzielona jest animowanym zdjęciem prezentującym osoby tworzące mBank.

Pewnym zaskoczeniem może być fakt, że na nowej stronie głównej, poza tradycyjnymi kolorami używanymi przez mBank, pojawia się… delikatny róż. Wśród niektórych internautów wzbudziło to już pewne kontrowersje 😉

Jak informuje bank, przez 5 lat, klienci podczas 95 459 053 odwiedzin spędzili na stronach Banku 870 lat 4 dni i 2,5 godziny. Ponadto osoby korzystające z usług mBanku przysłały 264 994 wiadomości email, wykonały 7 969 366 telefonów na mLinię i wysłały 506 469 sms-ów. Dość imponująca statystyka.

Wszystkie zmiany w serwisie zostały zaprojektowane z uwzględnieniem wyników badania, jakie na zlecenie Banku przeprowadziła firma ARC Rynek i Opinia.