Nowa Warszawa – Nowe Blokowisko

W ramach akcji w „Gazecie Stołecznej” pojawi się cykl tekstów pokazujących, w jakim kierunku rozwija się Warszawa i jak się w tym odnajdują jej mieszkańcy. Redakcja zaprosi czytelników do dyskusji, czy nowe osiedla są rzeczywiście dużo lepsze od blokowisk budowanych w PRL-u. Przedstawione zostaną nowe osiedla w najszybciej rozwijających się dzielnicach miasta, a także różnice pomiędzy starymi i nowymi osiedlami. Oprócz wskazania głównych grzechów współczesnej zabudowy Warszawy postawione zostanie pytanie, czy rzeczywiście warto kupować mieszkanie na wielkim, strzeżonym blokowisku.

Akcja „Nowa Warszawa – Nowe Blokowisko” potrwa do 17 marca. Na łamach stołecznych stron „Gazety Wyborczej” znajdą się listy czytelników, polemiki, sondaż o wybranych dzielnicach, rozmowy z architektami i mieszkańcami Warszawy, oraz próba odpowiedzi na pytanie: gdzie żyje się lepiej i co można zrobić, aby żyło się lepiej?

Organizatorem akcji jest stołeczna redakcja „Gazety Wyborczej”.

Patronami medialnymi są: TVP Warszawa, Antyradio i portal Gazeta.pl.

Akcja redakcyjna „Nowa Warszawa – Nowe Blokowisko” jest promowana na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy w Warszawie i okolicach), w radiu (Antyradio, Radio PiN Warszawa, Radio Złote Przeboje, Eska Warszawa), prasie („Gazeta Stołeczna”, warszawskie wydanie „Gazety Co Jest Grane”) oraz w Internecie (bannery reklamowe na portalu Gazeta.pl/warszawa, serwis „Nowa Warszawa – Nowe Blokowisko”). Autorem kreacji kampanii jest dział promocji „Gazety Stołecznej” oraz Studio Projektowe Bitter-Lix, media zaplanowało Radiowe Doradztwo Reklamowe Agory.