Nowa wersja aplikacji mOrganizer finansów. Teraz można wystawiać faktury z poziomu smartfona

fot. mBank

Spółka CashDirector poinformowała o aktualizacji oprogramowania mOrganizera finansów. Z rozwiązania korzystają klienci firmowi mBanku. Za pomocą programu można teraz m.in. wystawiać faktury z poziomu smartfona.

mOrganizer finansów dostępny jest dla posiadaczy konta firmowego w mBanku w zakładce Mój biznes. Umożliwia wykonywanie zdjęć dokumentów i faktur kosztowych oraz ich zdalne dostarczanie do księgowych. Za pomocą aplikacji można teraz wystawiać faktury  bez konieczności logowania do systemu.

– Największą zaletą aplikacji jest INBOX – funkcjonalność umożliwiająca wprowadzanie faktur kosztowych. Jeśli współpracujemy z księgowym, możemy od razu zdalnie udostępniać mu dokumenty, bez konieczności osobistego dostarczania ich do biura – mówi Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, jedną z zalet elektronicznej księgowości jest ograniczenie zużywania papieru. W Polsce wystawia się około 1,5 miliarda papierowych faktur rocznie, czyli wycina 255 tysięcy drzew, zużywa 120 tysięcy MWh energii elektrycznej oraz zanieczyszcza ok. 6,6 miliardów litrów wody.

Jak wynika z danych Eurostatu, które przedstawia raport „Cyfrowe fakturowanie w Polsce”, już 13% firm w kraju i 18% w UE zdecydowało się na całkowitą rezygnację z drukowanych faktur. W tym roku w Polsce planowane jest pilotażowe uruchomienie Centralnego Rejestry Faktur, a jego start zaplanowany jest na 2021 r.

Najważniejsze funkcje mOrganizera finansów:

WB/PRNews/CashDirector