Nowa witryna internetowa IDEA TFI

W pierwszej połowie września uruchomiony został nowy serwis internetowy IDEA TFI S.A. Pod adresem www.ideatfi.pl inwestorzy zainteresowani ofertą Towarzystwa znajdą komplementarne informacje na temat konstrukcji, polityki inwestycyjnej oraz bieżące notowania przedstawiające wyniki funduszy IDEA.

Strona została zaprojektowana z myślą o dwustronnej komunikacji z użytkownikami. Osoba poruszająca się po witrynie może w niemal każdej jej części uzyskać dodatkowe informacje za pomocą przycisku „zadaj pytanie” lub zalogować się do panelu klienta. Witryna IDEA TFI posiada specjalnie wydzielone działy dedykowane poszczególnym grupom klientów oraz zakładkę dla dystrybutorów.

W dziale poświęconym klientom indywidualnym, obok m.in. wykresów obrazujących wyniki funduszy i danych dotyczących polityki inwestycyjnej, można znaleźć poradnik „ABC funduszy”, gdzie w przyjazny sposób opisano najważniejsze zagadnienia związane z inwestowaniem w fundusze.

Klienci instytucjonalni mogą ponadto skorzystać z indywidualnie dobranej strategii inwestycyjnej budowanej na bazie portfela funduszy IDEA TFI. Narzędzie to pozwala oszacować oczekiwaną stopę zwrotu przy zachowaniu kontroli ryzyka inwestycyjnego.

Osobny dział zawiera informacje o funduszach inwestycyjnych zamkniętych. W tej zakładce zawierają się m.in. informacje czym są tzw. FIZ-y, jak działają i dla kogo są przeznaczone. W zakładce opisano także doświadczenie i ofertę Towarzystwa w zakresie funduszy zamkniętych w tym funduszy sekurytyzacyjnych i aktywów niepublicznych.

„Nasza nowa strona internetowa, oprócz całkowicie zmienionej szaty graficznej, ma również bardziej pro-kliencki charakter. Postanowiliśmy potraktować ten serwis nie tylko jako źródło informacji o naszej firmie i oferowanych produktach, ale również jako nowy kanał dystrybucji. Staraliśmy się, aby w sposób optymalny wkomponować w stronę proces sprzedaży, tak aby każda osoba zainteresowana naszymi funduszami w sposób łatwy i szybki mogła stać się naszym Klientem” –  powiedział Tomasz Kopera, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży i Marketingu IDEA TFI.

Nowa witryna jest kolejnym krokiem w procesie zmian wizerunkowych Towarzystwa. Jest to element planu marketingowego TFI, który został zainicjowany pod koniec 2009 r.

Źródło: Idea TFI