Nowa witryna Procter&Gamble

Nowa witryna produktowa została zaprojektowana w nawiązaniu do graficznych rozwiązań obcojęzycznych stron www marki Olay. Dzięki temu nowa witryna zyskuje na swoim międzynarodowym charakterze i wpisuje się w globalny wizerunek marki. Polskie internautki znajdą na niej wiadomości o kosmetykach, podzielonych na produkty oczyszczające, nawilżające skórę, a także przeznaczone do specjalnej pielęgnacji. Ponadto dostępne są tu także szczegółowe informacje dotyczące filozofii marki Olay oraz innowacyjnych technologii wykorzystywanych w produktach.

Kobiety inspirują na stronach www

Na stronach witryny produktowej znajduje się także informacja na temat nowego sklepu firmowego Olay. Został on otwarty 26 listopada w warszawskiej Galerii Mokotów. W salonie nie tylko można kupić kosmetyki marki Olay, ale także przeprowadzić badania skóry, które pozwolą lepiej poznać jej potrzeby. Badanie takie, wykonywane technologią komputerową i fotograficzną, prowadzą wykwalifikowane konsultantki. One także pomagają – na podstawie uzyskanego wyniku – dobrać optymalny zestaw kosmetyków Olay. Dzięki witrynie internetowej klientki mogą również wysyłać swoje pytania oraz uwagi dotyczące produktów Olay. Z drugiej zaś strony kobiety mają możliwość w szybki sposób uzyskać poradę dostosowaną do swoich indywidualnych wymagań i preferencji.

Idea otwarcia salonu Olay łączy w sobie głębokie zrozumienie potrzeb i wymagań kobiet, profesjonalną ekspertyzę i najnowocześniejsze technologie, które decydują o specjalnym charakterze tego miejsca. Podobne zadania, ale w wirtualnej rzeczywistości spełniać ma internetowy adres www.olay.pl

Wykonanie witryny www.olay.pl to kolejny projekt zrealizowany dla Procter & Gamble. Agencja HYPERmedia do tej pory obsługuje w sieci takie marki jak: Blend-a-med, Pampers, Always, Pantene, Head & Shoulders.