Nowa witryna produktowa Banku PKO BP SA – czyli wszystko o kredycie mieszkaniowym

W związku z ofertą promocyjną Banku PKO BP SA dotyczącą kredytu mieszkaniowego „Własny kąt” agencja HYPERmedia zaprojektowała i wykonała nową witrynę produktową. Dzięki przejrzystej strukturze, intuicyjnej nawigacji oraz możliwości skorzystania z narzędzi i symulatorów, witryna jest skarbnicą informacji zarówno dla osób świetnie zorientowanych, jak i dla tych, którzy dopiero chcą zdobyć więcej wiadomości na temat produktów kredytowych.

W ciągu zaledwie pierwszego tygodnia działania witryny z informacją o ofercie kredytowej banku dotarto do prawie ćwierć miliona internautów. Równie wysoka liczba unikalnych użytkowników – bo ponad 8 500 – odwiedziła stronę „Własny kąt” dzięki działaniom promocyjnym realizowanym poprzez sieć internet.

Pytania do specjalisty i symulatory

Dostęp do informacji na stronie został zaprojektowany tak, aby sprostać oczekiwaniom zarówno osób, które po raz pierwszy zapoznają się z ofertą kredytową, jak i dla tych, którzy szukają wyselekcjonowanych informacji. Dzięki wprowadzeniu opcji doradczych, internauta ma możliwość szybkiego dotarcia do informacji na temat tych opcji kredytu, które go interesują. Natomiast z myślą o klientach, którzy zdecydowali się już na konkretną propozycję kredytową, przygotowana została opcja szybkiego dostępu do oferty.

Nowa witryna produktowa umożliwia także zadanie własnego pytania specjaliście drogą e-mailową. To funkcjonalne rozwiązanie pozwala na szybką i efektywną obsługę klientów. Kontaktując się z wirtualnym doradcą bankowym, można umówić się również na indywidualne spotkanie z osobą, która poprowadzi klienta od przygotowania wniosków, poprzez ich rozpatrzenie, aż do kupna Własnych Czterech Kątów. Istotnym ułatwieniem dla internautów zainteresowanym kredytem jest także animacja „7 kroków”. Zostały tam w łatwy i przystępny sposób przedstawione kolejne etapy działań, jakie należy podjąć starając się o kredyt mieszkaniowy.

Dodatkowo istnieje również możliwość skorzystania z narzędzi i symulatorów. Dzięki nim w łatwy sposób obliczymy naszą zdolność kredytową, a także dokonamy symulacji spłaty kredytu lub pożyczki.

Reklama „Własnego kąta” w sieci

Wraz z powstaniem nowej witryny produktowej ruszyła także kampania promocyjna „Własny kąt” w internecie. Jedna z kreacji oparta została na reklamie prasowej wykorzystującej pomysł z hasłem „000 zgłoś się po mieszkanie”, związany z promocyjną ofertą kredytową Banku PKO BP SA. Ponadto agencja HYPERmedia stworzyła dodatkowo dwie linie kreacyjne, wykorzystujące koncepcję interaktywnej układanki domu z zapałek oraz rysunkową kreację nawiązującą do popularnej gry Monopoly. We wszystkich prezentacjach wykorzystany został element interakcji, ułatwiający klientowi dostęp do pożądanych informacji.

Witryna przyjazna internaucie

Uruchomienie nowej witryny produktowej jest kolejnym pomyślnie zrealizowanym projektem, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom pozwala na efektywne przybliżenie klientom Banku PKO BP S.A. nowej oferty kredytowej – mówi Tomasz Toczewski, dyrektor generalny HYPERmedia – Dzięki możliwości zadania pytania specjaliście drogą e-mailową, opcji doradczych oraz symulatorów, serwis produktowy umożliwia otrzymanie przejrzystej i uporządkowanej informacji, która stymuluje do racjonalnego działania potencjalnych klientów. Ponadto towarzysząca temu wydarzeniu kampania reklamowa w internecie nie tylko umożliwia łatwe i szybkie zapoznanie się z ofertą promocyjną Banku PKO BP S.A., ale również przedstawia najkorzystniejsze dla klienta rozwiązania kredytowe.