Mondial Assistance, zagospodarował rynkową niszę, przygotowując pakiety ubezpieczeniowe i pomocowe dla producentów oraz dystrybutorów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Meble wraz z dopasowanym do nich ubezpieczeniem oraz pakietem pomocowym autorstwa Mondial Assistance, oferuje już internetowy sklep Meubles.
Propozycja Mondial Assistance to ewenement na rynku polskim i światowym – zarówno pod względem charakterystyki branży, jak i zakresu usług.
Usługi pomocowe już na dobre zadomowiły się na polskim rynku. Do niedawna funkcjonowały jednak nisze, niezagospodarowane przez firmy assistance. Do tych obszarów należała właśnie branża meblarska – meble i produkty wyposażenia wnętrz nie były dotychczas wzbogacane o tego typu wartość dodaną. Po raz pierwszy producentom i dystrybutorom artykułów wyposażenia wnętrz zaoferowano możliwość dodania usług pomocowych do ich produktów. Absolutną nowością jest także wiele produktów z tej oferty, takich jak ubezpieczenie casco dla mebli. Polska jest ponadto jednym z pierwszych krajów, w którym wdrożona została oferta skierowaną do producentów i dystrybutorów artykułów wyposażenia wnętrz.
– Fakt, iż Polska jest jednym z nielicznych na świecie krajów, gdzie dostępna jest taka oferta, nie powinien być zaskoczeniem, ponieważ rodzimy rynek assistance jest innowacyjny i dynamicznie się rozwija. Dodatkowym czynnikiem jest rosnąca świadomość Polaków, którzy coraz częściej postrzegają usługi pomocowe jako ważny element codziennego życia. O przygotowaniu oferty dla rynku meblowego, zadecydował także fakt, iż jest to jeden z sektorów gospodarki, który szczególnie odczuł skutki kryzysu ze względu na ograniczenie popytu w krajach Europy Zachodniej oraz rozmiar tego rynku w Polsce. Assistance to świetne narzędzie pomagające wielu firmom „zregenerować się” po okresie dekoniunktury. Pozwala bowiem na zwiększenie sprzedaży i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej – mówi Agnieszka Walczak-Kuc, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Mondial Assistance.
Produkty opracowane przez Mondial Assistance zostały wdrożone przez wirtualny sklep meblowy Meubles. Wraz z każdym zakupionym meblem, klient otrzymuje za darmo przedłużoną gwarancję i dostęp do usług pomocowych. W przypadku pierwszego z produktów okres ubezpieczenia trwa 36 miesięcy i rozpoczyna się pierwszego dnia po upływie gwarancji producenta, a suma ubezpieczenia dla uszkodzonego mebla każdorazowo jest równa cenie detalicznej sprzętu. Aby rozpocząć procedurę odszkodowawczą wystarczy skontaktować się z Centrum Operacyjnym Mondial Assistance. Natomiast pakiet pomocowy dołączany do artykułów meblarskich obejmuje kompleksowe usługi z zakresu home assistance, czyli pomocy w domu. Klient może korzystać z usług specjalistów przez rok od daty sprzedaży mebla. Usługi te zawierają interwencje domowe hydraulika, elektryka, dekarza, ślusarza czy szklarza oraz pomoc specjalistów RTV/AGD i technika PC. Pakietem objęte są również takie elementy jak transport ocalałego mienia, zakwaterowanie ubezpieczonego w hotelu oraz udzielanie kompleksowych informacji o usługodawcach.
– Nasza firma funkcjonuje na rynku od blisko ćwierć wieku. W tym czasie budowaliśmy zaufanie naszych klientów, dostarczając im produkty z najwyższej klasy materiałów, będące gwarancją doskonałej jakości. Mamy długoletnią praktykę w projektowaniu udogodnień i rozwiązań ułatwiających użytkowanie mebli. Od dawna naszym klientom gwarantujemy na przykład możliwość bezproblemowego zwrotu zakupionego mebla, jeżeli nie spełnia on choćby jednego kryterium jakościowego i funkcjonalnego. Dzięki nawiązaniu współpracy z Mondial Assistance, nasza oferta stała się jeszcze pełniejsza, a klienci zyskują wiele dodatkowych korzyści ułatwiających codzienne życie – mówi Joanna Ciesielczyk z firmy Meubles.
Współpraca Mondial Assistance z internetowym sklepem meblowym Meubles rusza z początkiem stycznia 2011.
Źródło: Mondial Assistance