Pierwszy, pionierski dla polskich ubezpieczeń – w Galerii Mokotów w Warszawie – działa już od ponad roku, inne – w zabrzańskim CH „Platan”, w katowickich „3 Stawach” oraz w poznańskim „Starym Browarze” – wyrastały jak grzyby po deszczu w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Efekty są bardzo obiecujące! Ergo Hestia zapowiada szybki rozwój tego kanału dystrybucji swoich ubezpieczeń. Do końca tego roku otwarte zostaną jeszcze dwa takie stoiska, a w roku przyszłym – kilka lub nawet kilkanaście następnych.
Hestyjne stoiska w galeriach handlowych to nowoczesne punkty obsługi klienta, wyposażone w najlepszy sprzęt komputerowy i terminale płatnicze, eleganckie i przyciągające uwagę swoim estetycznym wyglądem. Są one obsługiwane przez stałą grupę specjalnie wybranych agentów wyłącznych Towarzystwa. Oferują unikatowe korzyści – dostępność 7 dni w tygodniu, w godzinach, w których tradycyjne punkty są już dawno zamknięte, oszczędność czasu, różne promocje, a także, co ważne dla wielu klientów, możliwość płacenia kartą.
Statystyki pokazują, że przebywanie w centrum handlowym jest coraz modniejszym
i nadzwyczaj chętnie wybieranym sposobem spędzania wolnego czasu. To miejsce biznesowych spotkań, negocjacji, rodzinnych obiadów i spacerów. Badania zachowań konsumenckich pokazują, że w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców blisko 40 procent osób dokonujących zakupy udaje się właśnie do centrów handlowych
i hipermarketów. Produkty i usługi najbardziej prestiżowych marek są dostępne w sklepach
i salonach otwieranych w popularnych centrach handlowych. Ergo Hestia udowodniła, że miejsce to sprzyja także korzystaniu w wygodny sposób z usług finansowych, a klienci mający do czynienia z profesjonalną obsługą chętnie podejmują decyzje o ubezpieczeniu.