Nowatorskie oprogramowanie dla merchandisingu

System PMT Merchandiser został stworzony w celu zwiększenia możliwości indywidualizowania przekazów w zależności od potrzeb danego punktu sprzedaży. Pozwala na sprawną komunikację pomiędzy zleceniodawcą, zleceniobiorcą a merchandiserami, wykonującymi działania w terenie. Założeniem systemu jest także zwiększenie bieżącej kontroli nad działaniami w terenie oraz szerszy dostęp do informacji i raportowania dla wszystkich uczestników procesu merchandisingu. System umożliwia także szybkie określenie potrzebnych nakładów materiałów reklamowych i kosztów całej akcji.

Obecnie oprogramowanie wykorzystujemy do realizacji akcji merchandisingowych dla klienta z sektora bankowego. System jest aktualnie dostosowany do potrzeb i specyfiki tego sektora. Może być jednak modyfikowany i dostosowywany do każdego typu usług, np.: usług farmaceutycznych, turystycznych, ubezpieczeniowych
– wyjaśnia Michał Klincewicz, menedżer Działu Usług w PMT, jeden z twórców nowatorskiego oprogramowania.

Trzonem systemu PMT Merchandiser jest baza danych, zawierająca bardzo szczegółową metryczkę każdego z obsługiwanych punktów sprzedaży. Metryczka składa się m.in. z informacji teleadresowych, informacji o lokalizacji i wielkości punktów sprzedaży. Oprogramowanie zbudowane jest z 3 interfejsów: interfejs dla zleceniodawcy – pozwala na zlecenie kampanii merchandisingowej, interfejs dla centrali PMT – pozwala na logistyczne planowanie działań, przydzielanie zadań, kontrolę on-line, oraz interfejs dla merchandisera – przez który wykonawcy mają dostęp do indywidualnych zadań i raportowania.

Nowatorskimi funkcjonalnościami systemu jest natychmiastowa informacja o potrzebnych nakładach materiałów reklamowych potrzebnych do realizacji działań merchandisingowych oraz natychmiastowa kontrola postępów prac w terenie dzięki wykorzystaniu możliwości telefonów GSM.