Wirtualne Usługi umożliwiają zdalne prowadzenie konsultacji w sytuacji, gdy konsultant Sage Symfonia i użytkownik znajdują się w różnych lokalizacjach. W ramach najnowszej oferty konsultanci Symfonii® mogą prezentować na ekranie komputera użytkownika działanie aplikacji, sposoby rozwiązania problemów lub wykonać czynności serwisowe w programach Symfonii®. Dodatkowo, w trakcie trwania usługi mogą być w stałym kontakcie telefonicznym z użytkownikiem, objaśniając na żywo wykonywane czynności.
„Wirtualne Konsultacje i Wirtualne Sesje to ogromne ułatwienie dla użytkowników i najlepsza pomoc w wypadku problemów z działaniem aplikacji – teraz wszystko można zobaczyć na ekranie komputera. To również ogromna oszczędność czasu i metoda na skrócenie oczekiwania w wypadku potrzeby serwisowania – nie trzeba czekać na dojazd konsultanta” – powiedziała Katarzyna Kaganiec, szefowa projektu.
Wirtualna Konsultacja odbywa się poprzez udostępnienie konsultantowi dostępu do komputera użytkownika w celu wykonania czynności serwisowych, zaprezentowania działania zainstalowanych aplikacji Symfonii®, czy sposobów rozwiązania problemów, bezpośrednio w programie uruchomionym w komputerze użytkownika.
Wirtualna Sesja odbywa się poprzez udostępnienie użytkownikowi widoku ekranu komputera konsultanta Sage Symfonia i zaprezentowania dostępnych funkcji oraz sposobów rozwiązania problemów, wprost z programu działającego w komputerze konsultanta.
Nowe „wirtualne” usługi kierowane są zarówno do bezpośrednich użytkowników programów Systemów SYMFONIA® Premium i Forte, jak i do specjalistów odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie systemów informatycznych w firmie.