„Nowe Aveo Sedan to dużo większy wózek na wakacje”

Celem kampanii jest dotarcie do osób często podróżujących, ceniących sobie wygodę podczas wyjazdów. Zdecydowało to o lokalizacji promocji Chevroleta na największych polskich lotniskach. Akcja odbywa się na Okęciu w Warszawie, Balicach w Krakowie, Copernicusie we Wrocławiu i Ławicy w Poznaniu.

Kampania Chevroleta na lotnisku Copernicus we Wrocławiu
W kampanii posłużono się niestandardowymi nośnikami reklamowymi, takimi jak naklejki na wózkach bagażowych oraz obrandowanie okładki na bilety lotnicze. Nośniki wyróżniają się i są bardzo widoczne na terenie lotniska – wykorzystują potencjał wózków bagażowych użytkowanych w hali odlotów i przylotów, przy wejściach i wyjściach oraz na parkingach. Atutem tego nośnika jest fakt, iż gwarantuje on kilka kontaktów z reklamą niezależnie od części portu lotniczego oraz profilu użytkownika lotniska.

„Obecność” Chevroleta na lotniskach zaplanowana została na okres zwiększonego ruchu turystycznego – rozpoczęła się w długi majowy weekend i potrwa do końca lipca. Zaletą tej kampanii jest kontekstowy związek hasła z samym medium – ”Nowe Aveo to dużo większy wózek na wakacje”. Kampania adresowana jest do potencjalnych nabywców tego samochodu – ludzi młodych, posiadających rodziny z dziećmi, lubiących podróżować, stawiających na komfort podczas wyjazdów.

Kampania Chevroleta na warszawskim Okęciu

Sukcesywnie notuje się szybki wzrost udziałów w rynku linii typu low-cost. Estymacje Urzędu Lotnictwa Cywilnego mówią o 11 mln polskich pasażerów w 2006 roku. Natomiast analiza danych poszczególnych linii lotniczych wykazuje ze blisko 60% rocznego trafficu lotnisk w Polsce przypada na okres od maja do września. Wszystkie te dane wskazują, iż reklama na lotniskach będzie bardzo atrakcyjnym kanałem komunikacji dla większości reklamodawców w Polsce. – mówi Anna Galaszewska z ARBOmedia.

Akcja reklamowa Chevroleta na lotniskach realizowana jest przez ARBOmedia Polska. Kampanię zaplanował dom mediowy Universal McCann.