Planowane przez nas na ten rok działania promocyjne wymagają profesjonalnego wsparcia w zakresie komunikacji, dlatego zaprosiliśmy do współpracy zewnętrzną agencję – powiedział Jacek Klekowski, General Sales Manager w SHARP ELECTRONICS M.B.H Oddział w Polsce – W naszych działaniach nie szukamy jednak wyłącznie możliwości zwiększenia naszej sprzedaży. Koncentrujemy się też na wykorzystaniu naszej unikalnej technologii jako wkładu do światowego dorobku wiedzy i kultury. Dlatego w ramach działań komunikacyjnych realizowanych przez nas w tym roku będą również projekty związane z kulturą. – dodał Klekowski.
SHARP to japońska firma, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży systemów informacyjnych, podzespołów LCD oraz szerokiej gamy sprzętu RTV/ AGD. Założona w roku 1912 firma szybko stała się pionierem nowych technologii, a od czasu wynalezienia przez nią ołówka automatycznego z cienkim wkładem nazwanego „Ever-sharp Pencil”, już pod nazwą SHARP, odnotowuje nieprzerwany wzrost. Obecnie SHARP jest liderem rynku telewizorów ciekłokrystalicznych na świecie, jako jedna z trzech firm produkuje własne telewizyjne matryce LCD. SHARP zatrudnia ponad 66 tys. osób i posiada 68 biur zagranicznych w 30 krajach. W Polsce wyłącznym dystrybutorem jest firma SHARP ELECTRONIC M.B.H. Oddział w Polsce.
SHARP ELECTRONIC G.M.B.H. Oddział w Polsce w swoim portfolio posiada szeroką ofertę produktową AGD / RTV, sprzętu biurowego oraz kalkulatorów. Pod marką SHARP AQUOS firma prezentuje najbardziej zaawansowane technologicznie telewizory ciekłokrystaliczne. Wszystkie urządzenia projektowane są tak, aby spełniać wysokie wymagania jeśli chodzi o oszczędność energii, bezpieczeństwo, ergonomię i jak najniższą uciążliwość dla środowiska, ochronę surowców naturalnych i możliwość łatwego recyklingu. Nowe technologie pozwalające na oszczędzanie energii i zasobów naturalnych są bardzo istotnym elementem polityki korporacyjnej SHARP ELECTRONICS.